اخبار مهم

شناسایی و دستگیری عامل شکستن آینه بغل خودروها ظرف کمتر از یک ساعت در نیشابور

کد خبر : 45276

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری عامل شکستن آینه بغل خودروها ظرف کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: حدود ساعت ۲۳:۱۰شب گذشته در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر شکستن آینه بغل تعداد ی خودرو در یکی از نقاط شهر نیشابور بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ جمهوری به محل اعزام شدند .

وی افزود: تیم گشتی کلانتری ۱۲ جمهوری با حضور در محل مشاهده کرد که آینه بغل ۴ دستگاه خودرو شکسته و بعضاً آسیب جزئی به خودروها وارد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد :مأموران با هدایت رئیس کلانتری ، اشراف اطلاعاتی و همچنین راهنمایی مالکان خودروها متهم که سابقه دار و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر بود را در کمتر از یک ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم جهت کشف سایر جرائم احتمالی دیگر از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس تقدیر وتاکید کرد: امنیت یک نیاز همگانی و تولید آن مستلزم مشارکت آگاهانه مردم است ضمن این که شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های پلیسی شهروندان است

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن