اخبار مهم

جزئیات خودکشی پدر و دختر ۵ ساله با متادون در حاشیه کشف رود مشهد

کد خبر : 41561

قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: یک مرد ۳۵ ساله به همراه دختر ۵ ساله‌اش با مصرف متادون اقدام به خودکشی می‌کند، اما مرد زنده می‌ماند و دختربچه فوت می‌کند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایسنا، حسن زرقانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه این ماجرا شب گذشته و در منطقه کشف رود مشهد رخ داده است، اظهار کرد: این مرد ۳۵ ساله با همسرش اختلاف داشته و او یک هفته پیش منزل را ترک کرده است.

وی با اشاره به اینکه مرد اعتیاد دارد، ادامه داد: او به دختر پنج ساله‌اش ۲۰ سی‌سی شربت متادون می‌دهد و خودش هم متادون می‌خورد. دختر به دلیل مسمومیت فوت می‌کند، اما مرد زنده می‌ماند و درحال حاضر در بیمارستان امام رضا بستری است.

قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: در دست‌نوشته‌ای که مرد هنگام خودکشی برجای گذاشته است، نوشته که بخاطر اختلافاتی که با همسرش داشته و آینده‌ای که مشخص نیست تصمیم‌گرفته هم خودش و هم دخترش را بکشد.

زرقانی با اشاره به اینکه مرد می‌گوید همسرش نیز اعتیاد دارد، ادامه داد: برادر این مرد هنگامی که برای سر زدن به خانه وی می‌رود مشاهده می‌کند که آنها روی زمین افتاده‌اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن