اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

اجلاس شهدای وحدت در مشهد آغاز شد

کد خبر : 55313

چهاردهمین اجلاس شهدای وحدت سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده با حضور فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از علمای اهل سنت کشور در مشهد آغاز شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا خراسان رضوی، این اجلاس با حضور خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم از استانهای دارای جمعیت مشترک سنی و شیعه کشور در مجتمع آیه های مشهد در حال برگزاری است.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و یکی از مولوی های اهل سنت از جمله سخنرانان این اجلاس هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این اجلاس گفت: سردار شوشتری آغازگر تامین امنیت پایدار و توسعه و رفع محرومیت به طور توامان در منطقه سیستان و بلوچستان است و این مسیر همچنان ادامه دارد.

سردار محمد اشعری افزود: شهیدان شوشتری و محمدزاده میوه‌های دوره سخت جهاد و مجاهدت هستند و برای ایجاد وحدت اسلامی در عمل جهاد کردند.

وی ادامه داد: امروز وحدت، امنیت و توسعه مناطق مختلف نشان داد که دشمنان نتوانستند ندای وحدت آنان را خاموش کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز سران قبایل و طوایف در ادامه این راه مبارک یاری کننده هستند. امروز در سایه عظمت شهیدانی زندگی می کنیم که توانستند آزادی، آسایش و استقلال را برای ما به ارمغان آورند.

یادواره شهدای وحدت در گرامیداشت سالگرد شهادت سرداران نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده و ۴۰ نفر از فرماندهان سپاه و سران طوایف اهل سنت و جمعی از مردم شیعه و سنی برگزار می‌شود که ۲۶ مهرماه سال ۱۳۸۸ بر اثر انفجاری تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند و به “شهدای وحدت” معروف شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن