دانش و فناوری

هر آنچه که درباره ی خرید کامپیوتر صنعتی و کامپیوتر ALL in one باید بدانید

کد خبر : 36068

یکی از نیاز های اولیه هر شرکتی خرید کامپیوتر و تجهیزات آن می باشد که هر کارفرمایی فارق از حوزه فعالیت اش باید به فکر تهیه سیستم باشد و خرید آن را در الویت کار خود قرار دهد خصوصا که امروزه استفاده از نرم افزار ها و برنامه های مختلف موجب شده که بخش اعظمی از کار ها با استفاده از این برنامه ها بسیار ساده تر انجام شوند اما بهتر است قبل از هزینه کردن به خوبی با انواع سیستم های کامپیوتری و کاربرد هریک آشنا شوید تا منابع مالی خود را در مسیر درستی خرج کنید.

صبح مشهد– در این مقاله سعی داریم شما را با ۲ نوع از کاربردی ترین سیستم های کامپیوتری یعنی سیستم های صنعتی و سیستم های ALL in one آشنا کنیم.

کامپیوتر صنعتی چیست؟
IPC مخفف کلمه Industrial PC یا همان کامپیوتر های صنعتی هستند که به رایانه های رو میزی که در محیط های صنعتی استفاده می شوند، می گویند.
همان طور که از اسمش پیدا است این سیستم ها دارای مادر برد های بسیار قوی می باشند که قابلیت انجام بخش اعظمی از وضایف اتوماسیون را با بهره گیری از این سیستم ها و با حداقل نیروی انسانی دارند. به عنوان مثال شما با خرید کامپیوتر صنعتی می توانید کار هایی مانند کنترل ماشین آلات، سفارشی سازی محصولات مطابق با خواسته مشتری، شبکه سازی، پردازش اطلاعات، همگام سازی سیستم های تدارکاتی و …. را بدون نیاز به یک کارشناس و یا یک اپراتور برای هر بخش می توانید به راحتی با استفاده از این کامپیوتر پیاده سازی کنید.

قابلیت های کامپیوتر های صنعتی
از آن جایی که این کامپیوتر ها در محیط های سخت و خشن با حجم انبوهی از اطلاعات و داده ها سر و کار دارند طوری طراحی شده اند که طول عمر بالایی داشته باشد و توانایی پشتیبانی از حجم زیاد اطلاعات شما را بدون هنگ کردن و یا پاک کردن داده هایتان را داشته باشند لذا اگر حجم ورودی و خروجی شما بسیار بالا است و نیاز به اعداد و ارقام دقیقی برای محاسبه و حساب و کتاب خروجی خود دارید خرید کامپیوتر صنعتی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما است.
علاوه بر موارد ذکر شده تنوع بالا در طراحی، سایز بندی های مختلف، مصرف پایین برق، سبک بودن به لحاظ وزنی، تحمل لزرش های زیاد، امکان استفاده از آن ها در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم مانند کارگاه های صنعتی و … از جمله قابلیت های اصلی این سیستم ها نسبت یه سایر سیستم های معمولی می باشد.
لازم به ذکر است که اکثر سیستم های صنعتی دارای خنک کننده های اضافی با فیلتر های ضخیم هستند تا از ورود گرد و غبار به داخل سیستم جلوگیری کنند.
نکته دیگری که این کامپیوتر ها را از سایر سیستم های معمولی متمایز می کند ویژگی ضد آب و ضد انفجار بودن آن ها است که به شما این امکان را می دهد در محیط های خطرناک مانند کارگاه های صنعتی بدون نگرانی از آسیب دیدن دستگاه از آن ها استفاده کنید.

خرید کامپیوتر صنعتی اونیکس کالا
اگر بخواهیم راجب سخت افزار سیستم های صنعتی توضیح مختصری ارائه کنیم باید بگوییم که cpu این دستگاه ها بر روی Matherboard قرار نمی گیرد و CPU به طور جداگانه DaughterBoard را به Matherboard وصل می کند.
اگر با صحبت هایی که در خصوص کامپیوتر های صنعتی در این مقاله خدمت شما ارائه شد این سیستم ها مطابق با نیاز و خواسته های شما نیست بهتر است نگاهی به سایر مدل های موجود در بازار که یکی از بهترین و پرکاربر ترین آن ها که کامپیوتر های ALL in one می باشد، بیاندازید ، همچنین میتوانید سری به سایت اونیکس کالا بزنید تا سیستم مورد نظرتون را خریداری کنید .

کامپیوتر های ALL in one
کامپیوتر ALL in one یا همان کامپیوتر چند منظوره یکی از جدید ترین دستگاه های موجود در بازار هستند که تمامی قطعاتی که در کیس وجود داشتند مانند cpu، کارت گرافیک و کارت حافظه، مادر بورد، اسپیکر و به طور کلی تمامی قطعات سخت افزای که در کیس بود داخل مانیتور قرار می گیرند.
از آن جایی که این دستگاه ها بسیار کم حجم و بی سر و صدا هستند برای محیط های اداری گزینه خوبی نیز محسوب می شوند.

کامپیوتر ALL ine one onyxkala
علاوه بر این به علت داشتن یک سیستم سخت افزاری قوی بسیاری از گیمر ها و گرافیست های حرفه استقبال خوبی از این کامپیوتر ها کرده اند.
همچنین شما می توانید با وصل کردن موس و کیبورد به آن ها سرعت کار را برای خود بالا ببرید.

قابلیت های کامپیوتر های ALL in one
سیتم های ALL in one بیش از ۸۰ درصد نسبت به سیستم های معمولی در مصرف برق صرفه جویی می کنند که به لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه هستند، علاوه بر این از آن جایی که کیس و مانیتور در این نسل از کامپیوتر ها یکی شده اند سیم، کیس و بسیاری از اضافاتی که در سیستم های معمولی وجود داشتند حذف شده اند که نظم و جلوه خاصی به لحاظ ظاهری برای شما ایجاد می کند. کیفیت فول اچ دی صفحه نمایش آن ها و قابلیت ارتقای اجزای داخلی سیستم در صورت نیاز از دیگر ویژگی های قابل تامل آل این وان ها نیز می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن