اخبار مهم

ماجرای سرقت خیابانی در مشهد و یک گوشی تلفن همراه که در محل جامانده بود!

کد خبر : 39952

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲جوان موتورسوار در یکی از خیابان های مشهد با تهدید چاقو به سراغ پسر بچه ای رفتند تاگوشی تلفن همراهش راسرقت کنند اما با مقاومت پسر ۱۲ساله ،موتورسیکلت واژگون شد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود:متهمان دستپاچه در حالی که گوشی تلفن پسر بچه را گرفته بودند یک دستگاه گوشی تلفن همراه و چاقو را در محل سرقت جا گذاشتندو متواری شدند. وی گفت: تیم تجسس کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد با دریافت این گزارش بلافاصله درمحل حاضر و تحقیقات خودرا آغاز کردند.

دقایقی بعد جوانی ناشناس به محل سرقت آمده و با این ادعا که مالباخته است در جستجوی گوشی تلفن جامانده بود. این فرد با اطلاع از آن که گوشی تلفن همراه در اختیار پلیس است صحنه را ترک کرد. .ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد با پی گیری سرنخ های موجود ،این متهم را شناسایی و اوخود را به کلانتری معرفی کرد. سرهنگ صارمی با اشاره به این مطلب که متهم بیان داشت به پیشنهاد راننده موتورسیکلت تصمیم به سرقت گرفته اند، گفت:تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم اصلی پرونده که بر اساس شواهد موجود یک سابقه کیفری نیز داشته ادامه دارد.

سرهنگ صارمی ساداتی در پایان به شهروندان توصیه کرد بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و در نوع و نحوه حمل و استفاده گوشی تلفن همراه و کیف دستی نیز احتیاط لازم را داشته باشند تا ازوقوع چنبن سرقت هایی پیشگیری شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن