اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

رقابت دوهزار اثر درنخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت

کد خبر : 41365

بیش از دو هزار اثر در ساختارهای مختلف به دبیرخانه نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت ارسال شده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی رسانه صداوسیمای خراسان رضوی، بعد از گذشت سه سال از فعالیت رادیو زیارت، نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت قرار است با یک سال تأخیر (سال گذشته به خاطر شیوع کرونا برگزار نشد) شکل اجرایی به خود گرفته و برنامه‌سازان و دست اندرکاران تولیدات محتوایی در حوزه زیارت، در رقابتی گسترده و حرفه‌‎ای، به ارائه آثار خود در قالب‌های گوناگون بپردازند.

برگزاری نخستین جشنواره تولیدات رادیویی زیارت، گامی در مسیر تقویت و بهینه‌‎سازی تولیدات محتوایی در خصوص مسئله زیارت به شمار می‌‎رود.
در این جشنواره که با استقبال خوب اهالی رادیو و مخاطبان روبه رو شده، بیش از دو هزار اثر ارزشمند در قالب‌‌های مختلف همچون خبر، برنامه‌‌های ساده و ترکیبی، نمایش، موسیقی، پژوهش و نویسندگی، فضای مجازی و بخش ویژه سردار شهید سلیمانی توسط دبیرخانه دریافت شد.

گسترش فرهنگ زیارت و برجسته‌سازی جایگاه اهل بیت (ع) به ویژه حضرت رضا (ع)، ایجاد پیوند معنوی مردم و مؤمنان با بارگاه مطهر رضوی و سایر اماکن مقدسه و معرفی اماکن مذهبی و بقاع متبرکه اقتصاد زائر و گردشگری سلامت، از جمله اهداف و موضوعات این جشنواره هستند و شرکت‌‌کنندگان آثار خود را در بخش‌های مختلف نمایش، ساده و ترکیبی، خبری، موسیقی و نغمات، پژوهش و نویسندگی و فضای مجازی به دبیرخانه ارسال کرده‌‌اند.

همچنین علاقه مندان شرکت در بخش ویژه شهید سلیمانی این فرصت را داشتند که در هر کمیسیون با انتخاب بخش ویژه سپهبد شهید سلیمانی، در ساختار و موضوع مربوطه، آثار خود را ارسال کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن