اجتماعیزندگی

بیانیه حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی به مناسبت سی و مین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)

کد خبر : 20942

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش صبح مشهد، متن کامل این بیانیه که توسط حسین اکبریان محمد آبادی دبیر حزب تنظیم شده، به شرح ذیل می باشد:

این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

مقام معظم رهبری

سی سال از عروج ملکوتی پیشوای مسلمین جهان و رهبرآزادگان، مقتدای شیعیان و امید عدالت طلبان حضرت امام روح الله (ره) می گذرد. فقدان رهبری که با هدایت های امام گونه اش با توکل بر نیروی لایزال الهی و به پشتوانه همت ملتی بزرگ، طومار رژیم شاهنشاهی را به هم پیچید و ایران اسلامی را به الگویی برای تمامی حق طلبان و عدالت خواهان در سراسر گیتی مبدل ساخت، اگرچه برای دوستداران آن مرد بزرگ بسیار سخت است اما انقلاب اسلامی ایران به عنوان یادگار آن امام عظیم الشأن چونان خورشیدی در جهان نورافشانی می کند و امروز در سراسر عالم چشم همه آزادی خواهان و استکبارستیزان به انقلاب اسلامی ایران است و در این میان ما به عنوان ادامه دهندگان راه حضرت روح الله و وارث خون های پاک هزاران شهید گلگون کفن که برای اعتلای کلمه اسلام و حفظ ایران اسلامی سر بر آستان حضرت دوست سپردند، وظیفه ای بس سترگ بر دوش داریم.

امروز انقلابی بودن و انقلابی ماندن نه یک شعار بلکه یک نقشه راه در برابر هجوم دشمنان است. اگر هر مستکبری از شرق و غرب عالم بتواند ما را از مسیر صحیح انقلاب دور کند و ارزش های انقلابی مان را در نظر ما بی ارزش جلوه دهد و مفاهیمی همچون استکبارستیزی، عدالت طلبی، حق جویی، مبارزه با فساد، خدمت صادقانه و بی منت و نظایر آن را سست و بی ارزش نماید، آنگاه خواهند توانست که این میراث گرانبها را به بهایی ناچیز از دست ما خارج سازند و شکست این نقشه دشمن راهی ندارد جز رجوع همیشگی به آرمان های امام راحل(ره)، انقلابی بودن، انقلابی ماندن و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی. امید آنکه همواره در مسیر روشن انقلاب گام برداریم و در آرزوی روزی بسر می بریم که پرچم انقلاب اسلامی ایران به دستان مبارک صاحب اصلی اش حضرت امام عصر(عج) سپرده شود.

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشأن و عرض تسلیت مجدد به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز ایشان، از عموم ملت عزیز و قدرشناس ایران دعوت می نماید تا با حضور پرشور در مراسمات سالگرد عروج ملکوتی پیر جماران، بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل(ره) و خلف صالح اش امام خامنه ای داشته باشند.»

حسین اکبریان محمد آبادی، دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن