اقتصادی

تجلی گردشگری سلامت با کلینیک اسپادانا در مشهد

کد خبر : 41221

همزمان با ایام خجسته دهه کرامت و ولادت امام رضا علیه السلام کلینیک تخصصی زیبایی، پوست و مو اسپادانا در مکان جدید خود در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش صبح مشهد، مجتبی صالحی، مدیر کلینیک زیبایی اسپادانا روز گذشته در مراسم افتتاحیه این کلینیک در خصوص ارز آوری حوزه گردشگری سلامت اظهارداشت: هدف ما برای بیماران توریسم به این معناست که هر بیمار در هر حوزه ای که وارد می شود با متخصص آن حوزه صحبت کند و مشاوره بگیرد و بیمار در هر مسیری که وارد می شود کلینیک بتواند او را راهنمایی کند.

وی افزود: برنامه ما در اسپادانا پیشرفت دادن خدمات پزشکی است که بتوانیم در تمامی حوزه های زیبایی نظیر عمل چشم، بینی، پوست و مو به بیمار مشاوره بدهیم و اینکه بیماران چه در داخل کشور و چه خارج از کشور بعد از انجام خدمات بتوانند با کلینیک ارتباط داشته باشند.

صالحی تصریح کرد: برنامه هتلینگ نیز از دیگر موضوعات است که در برنامه کاری کلینیک دیده شده، هتل های ۵ستاره و ۴ستاره داریم و ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، هتلینگ و کلینیک را داریم و به صورت دو شیفت خدمات را از ۹صبح تا ۹شب پذیرش داریم.

وی عنوان کرد: ظرفیت انجام کاشت مو ۱۴ بیمار در روز را داریم و تمام خدمات پوستی را داریم و بیمارانی که عمل جراحی دارند در بیمارستان بستری می شوند و پرستار در بیمارستان و بازدید پزشک بعد از عمل جراحی و دیگر خدمات را برای بیمارانمان داریم البته عمل های جراحی سرپایی در کلینیک انجام می شود و عمل هایی که نیاز به بیهوشی دارد در بیمارستان انجام می شود.

همچنین سیما فکری مدیر داخلی کلینیک زیبایی اسپادانا در پاسخ به سوالی در خصوص تعداد همکاران مجرب مجموعه و تخصص ها گفت: به صورت مستقیم متخصصان پوست و مو با کلینیک اسپادانا همکاری دارند اما غیر مستقیم ۵پزشک ای.ان .تی داریم که در حوزه عمل چشم، بینی، فک و صورت با ما همکاری می کنند وبا چند تا از بهترین جراح پلاستیک های مشهد فعالیت می کنیم.

فکری گفت: برنامه نظام پزشکی به این صورت بود که وقتی تمام پرسنل کلینیک که می خواهند خدمات ارائه دهند باید واکسینه شوند تا بتوانند اجازه پذیرش بیمار داشته باشند در تمامی کشورهای اطراف اکثر مردم واکسینه شده اند و کشور عراق نیز یکی از این کشورهاست که ۷۵درصد مردم آن واکسینه شده اند و با انجام واکسینه شدن بحث ویزاها مطرح است که شنیده ها حاکی است به زودی این مشکل رفع خواهد شد.

وی اظهارداشت: بیماران توریستی بیشتر از کشورهای عربی مراجعه می کنند که عموما برای کاشت مو و لاغری و عمل های جراحی پلاستیک و یا لک های پوستی مراجعه می کنند در حوزه جراحی های پلاستیک بیمار را به جراح معرفی می کنیم .در واقع ما یک تیم بزرگ پزشکی هستیم که بیماران را در حوزه های مختلف و باتوجه به تخصص های مختلف مشاوره و پذیرش می کنیم.

گفتنی است؛ این کلینیک ۶سال سابقه فعالیت دارد و بعد از یک سال عدم فعالیت به دلیل بیماری کرونا مجدد در بلوار سجاد، بزرگمهر شمالی ۲ آغاز به کار کرده است .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن