ورزشی

رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی: تربت جام قابلیت میزبانی اردوهای ملی رده های سنی رادارد

کد خبر : 41151

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیات بسکتبال خراسان رضوی، مجید ولی پور پس از حضور در تربت جام و دیدار با اعضای این هیات گفت:تربت جام با وجود زیرساخت ها و سخت افزار های بسکتبالی قابلیت میزبانی اردوهای ملی در رده های سنی مختلف را دارد.

وی در ادامه پس از جلسه و گفتگو با هیات بسکتبال تربت جام و بازدید از سالن ها و خوابگاه های این شهرستان توان برگزاری مسابقات کشوری رادر این هیات بالادانست و افزود: با توجه به پتانسیل و نیروهای فعال و توانمند وهمچنین علاقه مند به رشته بسکتبال زمینه فعالیت بخش های مجاور را فراهم خواهیم کرد و از هیچ گونه کمک مالی از سوی هیات استان دریغ نخواهیم کرد. در اولین جلسه و ملاقات با رییس محترم فدراسیون درخواست میزبانی مسابقات و برگزاری اردوهای ملی را کتبا اعلام خواهم کرد.

ولی پور که به جهت بازدید از محل اسکان و برگزاری مسابقات لیگ استان در گروه شهرستان ها به این شهر سفرکرده بود سالن و خوابگاه تیم ها را بسیار خوب و قابل قبول دانست و برگزاری مسابقات با کیفیت بالا را پیشبینی کرد.

گفتنی است لیگ استان در گروه شهرستان ها از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ تیرماه جاری به میزبانی شهرستان تربت جام و با حضور ۶ تیم برگزارخواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن