اسلاید شوشهری

۸ زندانی زن در پویش نذر هشتم از زندان مشهد آزاد شدند

کد خبر : 51378

در بیست و هشتمین مرحله پویش مردمی نذر هشتم، ۸ زندانی زن نیازمند با همیاری خادمان کفشداری زنان بارگاه منور رضوی و نمازگزاران مساجد از زندان مشهد و ۱۲ زندانی دیگر از زندان سبزوار آزاد شدند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان رضوی، همزمان با اعیاد شعبانیه ، بیست و هشتمین مرحله پویش مردمی و مسجدی نذر هشتم ویژه زندانیان زن در زندان مرکزی مشهد برگزار شد.

بر اساس این گزارش با همکاری و مشارکت خادمان و کفشداران بخش بانوان حرم مطهر رضوی و نمازگزاران مساجد و همچنین تعامل موثر دفتر امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی ۸ زندانی زن نیازمند که به درستی در چرخه اصلاح و تربیت قرار گرفته و شرایط بازگشت به جامعه را داشتند با بدرقه خادمین حرم مطهر و زیر سایه پرچم بارگاه رضوی از زندان آزاد شدند. در همین راستا با مشارکت خیرین سبزواری و اعمال ارفاقات قضایی ۱۲ زندانی نیز از زندان سبزوار آزاد شدند.

گفتنی است در پویش مردمی و مسجدی نذر هشتم ، هشتم هر ماه حداقل ۸ زندانی نیازمند به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج علیه السلام توسط خیرین و نمازگزاران مساجد از زندانهای خراسان رضوی آزاد می‌شوند و از آغاز اجرای این پویش تاکنون ۸۳۸ زندانی نیازمند از زندانهای استان آزاد شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن