اسلاید شویادداشت روز

با هدف هم افزایی جبهه حامیان صورت گرفت:

راه اندازی قرارگاه وفاق ستادهای مردمی آیت الله دکتر رئیسی

کد خبر : 40977

قائم مقام ستاد کشوری مردمی ایران قوی از تشکیل قرارگاه وفاق درستادهای مردمی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش صح مشهد، علی اصغر رشید در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت، کسانی که دارای هدف و نگرشی مشترک می باشند و برای رسیدن به موفقیت در حال تلاش هستند چنانچه به صورت جبهه هماهنگ ایفای نقش کنند، قطعاً مسیر رسیدنشان به موفقیت نزدیک تر و زمان آن کوتاه تر خواهد شد.

وی در ادامه گفت با توجه به کثرت و تنوع ستاد های مردمی حامی آیت الله رئیسی ضرورت هم افزایی همگرایی و وحدت رویه در تبیین برنامه‌های انتخاباتی ایشان بیش از پیش احساس می شود تا از این طریق تبلیغات با قدرت بیشتر، زمان کمتر و تاثیرگذاری عمیق تر در ابعاد گوناگون صورت پذیرد.

حدود ۲۰ تشکل و ستاد مردمی که با گستره کشوری در استان خراسان رضوی در حال فعالیت می باشند با تشکیل این قرارگاه، با وفاق و همدلی بیشتر در رفع مشکلات و کاهش هزینه‌ها، پیشگام شدند.

از سوی دیگر، استفاده از ظرفیت های متعدد و متنوع همدیگر، سلایق گوناگون را پوشش داده و با ایجاد جبهه ای واحد، گفتمان واحدی را برای حامیان آیت الله رئیسی تدوین کردند.

تشکیل این قرارگاه الگویی برای کشور در تبیین گفتمان انقلابی و جهادی آیت الله رئیسی و برنامه های کاربردی ایشان می باشد که ان شاءالله مشارکت حداکثری را ممکن خواهد ساخت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن