شهری

“میزبانی پایگاه های فعال اهدای خون در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۵و۱۶ خرداد )

کد خبر : 40948

به گزارش روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی ، با توجه به کاهش ذخایر خونی و گرم شدن هوا پایگاه های فعال اهدای خون مشهد مقدس را در روز شنبه و یکشنبه اعلام نمود .

در این اطلاعیه ضمن گرامی داشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و سالگرد رحلت رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اعلام گردیده که در این روزها ، شنبه و یکشنبه پایگاه اهدای خون پایگاه اهدای خون امام رضا ( ع ) واقع درمیدان شریعتی ( تقی اباد ) ابتدای خیابان دانشگاه و پایگاه شهید سلیمانی (میلاد) واقع در منطقه ازادشهر بلوار استقلال بین استقلال ۲ و ۴ در نوبت صبح ازساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ آماده پذیرش داوطلبان مومن و ایثارگر اهدای خون خواهند بود . دراین اطلاعیه بااشاره به نیاز همیشگی به خون ومدت زمان محدود نگهداری فراورده های خونی ، ازداوطلبان مستمر درخواست گردیده تا اهدای خون را منوط به ایام مناسبتی و شرایط خاص ننموده و در طول ایام سال این معروف پسندیده را در فعالیتهای روزمره و اجتماعی خویش لحاظ نمایند .

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی ضمن پوزش از داوطلبانی که ممکن است بدلیل کمبود منابع مختلف درپایگاه ها موفق به اهدای خون نشده ویا مدت زمان نسبتا طولانی درانتظار نوبت بمانند ، از مراجعان درخواست کرد مجموعه عام المنفعه انتقال خون استان را بیش از پیش در خدمت رسانی یاری رسانند . ”

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن