استانی

شناسایی ۱۰ نقطه حادثه خیز محور نیشابور- مشهد

کد خبر : 40824

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع آماری سازمان اورژانس کشور و بررسی حوادث ترافیکی سال ۹۹ توسط واحد آمار اورژانس ۱۱۵ نیشابور، ۱۰ نقطه حادثه خیز محور نیشابور-مشهد شناسایی شد.

به گزارش صبح مشهد، مصطفی افشارنیک افزود: درسال ۹۹ در این نقاط به دنبال ۱۶۲ حادثه، ۳۰۱ نفر مصدوم شده و شش نفر فوت کرده اند.وی اظهار کرد: بیشترین آمار مربوط به محدوده شهر خرو تا روستای اردوغش است که در پی ۲۶ حادثه ۵۱ نفر مصدوم شده اند و یک نفر فوت کرده است و همچنین در محدوده پلیس راه نیشابور به دنبال ۲۵ حادثه، ۵۴ نفر مصدوم شده اند و خوشبختانه فوتی نداشته ایم.

افشارنیک ادامه داد: از دیگر نقاط شناسایی شده می توان به محدوده پمپ بنزین صحرانورد با ۲۵ حادثه و ۳۷مصدوم و یک فوتی و همچنین محدوده بوژمهران با ۱۹حادثه و ۳۷ مصدوم اشاره کرد.

مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی گفت: پنجمین و ششمین نقطه شناسایی شده به ترتیب محدوده بوژان و فوشنجان با ۱۷ حادثه و ۳۱ مصدوم و محدوده روستای کاریزنو با ۱۳ حادثه و ۱۶ مصدوم و یک فوتی است.او افزود: هفتمین محل حادثه خیز، محدوده قدمگاه با ۱۲ حادثه و ۱۹ مصدوم و یک فوتی، هشتمین محل محدوده باغشن با ۹ حادثه و ۲۱ مصدوم، نهمین محل محدوده روستای حشمتیه با ۹حادثه و ۱۵ مصدوم و یک فوتی و دهمین محل محدوده روستای دشت با ۷ حادثه و ۲۰ مصدوم است.

منبع: خراسان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن