مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی تاکید کرد: با توجه به منابع محدود مالی باید در صدا وسیما کار جهادی انجام داد

کد خبر : 19155

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان و جمعی از مدیران سازمان در دیداری با مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی و معاونین این مرکز بر لزوم کار جهادی در صدا وسیما تاکید کرد.

احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی گفت:با توجه به تکلیفی که بر عهده این سازمان است و با منابع مالی موجود،باید کار جهادی انجام داد .سازمان صدا وسیما و رسانه ملی از ارگان های اصلی جمهوری اسلامی می باشد و به لحاظ جایگاهی و موقعیت مکانی جز مکان های حیاتی نام برده می شود.
به گزارش صبح مشهد، شهریاری با بیان اینکه حدود ۳ هزار میلیارد تومان از بودجه سازمان کسر شده افزود:در بودجه سال آینده کشور فقط نیمی از هزینه های سازمان صدا وسیما در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد:با وجود محدود بودن منابع مالی در این سازمان ،هم اکنون ۵۰ سریال جذاب،تولید شده و آماده پخش است که به مرور روی آنتن صدا وسیما خواهد رفت.
معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی با اشاره به اینکه هر مرکز جایگاه ویژه ای دارد،افزود:با توجه به بزرگی و گستردگی مشهد و حضور سالانه ۳۰ میلیون زائر باید نگاه ویژه ای به مشهدوخراسان رضوی وشبکه استانی آن داشت .
شهریاری در ادامه گفت:نگاه سازمان یک نگاه راهبردی است و بالاترین سرمایه هر مرکز نیروی انسانی و انرژی نیروها راهگشای همه امور می باشد.
محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت:ما در مشهد سالانه بیش از ۲۰۰۰ همایش ،سمیناربین المللی ،ملی و استانی داریم که علاوه بر پوشش کامل همه این همایش ها باید پاسخگوی مسئولان استانی و کشوری باشیم.
نصرپور با اشاره به اینکه مشهد بزرگترین شبکه استانی را در اختیار دارد افزود: تخصیص اعتبارات بیشتر به ویژه برای نوسازی و تهیه تجهیزات فنی،بهبود شرایط کارکنان،نوسازی فرستنده ها،و تامین نقدینگی از مهم ترین دغدغه ها و مشکلات مالی این مرکز می باشد.
گفتنی است در پایان یک نشست پرسش و پاسخ با حضور کارکنان صدا وسیمای خراسان رضوی و مدیران منابع مالی و سرمایه استانی رسانه ملی در خصوص بیمه کارکنان نیروهای غیر رسمی،احتساب سنوات بازنشستگان ،بکارگیری مجدد نیروهای باز نشسته،پرداخت حقوق کارکنان و… برگزار شد که بیان توانمندی ها و انواع تولیدات تلویزیونی خبری ،رادیویی و ضرورت تامین مالی برای جذب نیروهای متخصص وتولید برنامه های فاخردر عرصه تولیدات نمایشی، از درخواست های مرکزخراسان رضوی از معاون مالی صدا وسیما در این نشست بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن