اخبار مهم

کشف و توقیف ۱۰۲ کیسه آرد نیمه یارانه ای

کد خبر : 56568

۱۰۲کیسه آردنیمه یارانه ای در اول جاده شیرحصار مشهد کشف گردید.

به گزارش صبح مشهد، رئیس اداره نظارت وبازرسی جهادکشاورزی شهرستان مشهدگفت:۱۰۲کیسه آردنمیه یارانه ای درمحدوده جاده شیرحصارکشف وبادستورمقام قضایی توقیف و انتقال به انبار جهاد کشاورزی شهرستان گردید.

سیدعلی اکبرنصری بیان کرد: پیرو گزارش واصله مبنی برتخلیه آردتوسط خودرو حمل، در محدوده جاده شیر حصار در نانوایی آزاد پزبلافاصله با هماهنگی کلانتری سلطان آباد موضوع در دستوکار قراردادیم.

نصری افزود: درزمان حضور باتوجه به بسته بودن در واحدصنفی و عدم همکاری اولیه با حکم معاونت محترم دادستانی و هماهنگی با کلانتری محل و رئیس محترم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ودریافت مجوزات لازم پس از بازگشایی واحد صنفی مشاهده گردید که تعدادی آرد نیمه یارانه ای در ورودی نانوایی تخلیه شده است وضمن بررسی واحد در انبار آرد تعدادی ۵۳کیسه آرد سرباز تخلیه شده در کیسه های آبی از قبل تهیه شده مشاهده گردید لذا با بررسی محل با توجه به وجود نخ های کیسه دوزی و کیسه های سرباز آرد چرخ سر دوز کیسه ها در یخچال و محل استراحت کارگران کشف و توقیف گردید.

وی گفت:واحد مورد نظر پس از هماهنگی های انجام شده درحضور ماموران کلانتری سلطان اباد برابر دستور مقام قضایی پلمپ گردید.

این مقام مسئول تصریح کرد: براساس سر نخ های بدست آمده از واحد صنفی بررسی ها در خصوص آردهای مکشوفه که با تاریخ روز و مستقیم از کارخانه تولیدی به محل نانوایی آزاد پز تخلیه شده بود در حال بررسی می باشد که از حواله کدام نانوایی دولتی صادر و بصورت آزاد فروخته شده است. ضمن اینکه بر اساس سامانه نانینو کلیه عملکرد واحد های صنفی نانوایان بصورت ریز کارکرد مشاهده وقابل تشخیص است و با برنامه ریزی انجام شده کلیه نانوایی های شهرستان تحت نظارت و بازرسی قرار خواهدگرفت و با متخلفین برخورد قاطع بعمل می آید.

رئیس اداره نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: شهروندان گرامی میتوانند خبر‌های خود را در خصوص احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد ونان با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی ونتیجه متعاقبا اعلام گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن