اسلاید شوشهری

برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به مناسبت روز مشهد برگزار می شود

کد خبر : 56432

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: به مناسبت روز ۱۰ دی «روز مشهد» برنامه های متنوعی از اول دی ماه در مشهد برگزار می شود.

به گزارش صبح مشهد، سید جلیل بامشکی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص انتخاب یک روز به عنوان روز مشهد، اظهار کرد: دهم دی ماه با عنوان روز مشهد نام گذاری شده، که این روز مصادف با سالروز قیام مردم مشهد در ایام انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در حالی پیگیری برای مصوب شدن روز مشهد در تقویم کشوری هستیم، افزود: با هدف آگاه سازی و مشارکت مردم در این روز هویت ساز و معرفی ظرفیتهای مشهد از اول دی ماه تا روز مشهد به مدت ۱۰ روز برنامه ها و هدیه ویژه ای برای مجاوران و زائران مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.

بامشکی اظهار کرد: همزمان به مناسبت «روز مشهد»، سینماها، باغ ها، خانه های تاریخی، تئاترها، کتاب فروشی ها، برخی از مجموعه های آبی و سالن های ورزشی مشهد برای زائرین و مجاورین هدیه ویژه ای در قالب تخفیفات دارند، لذا علاقمندان برای بهره مندی از این تخفیفات می توانند با مراجعه به سایت mizban.mashhad.ir یا اپلیکلیشن همراه مشهد از تخفیف ها در بازه زمانی این ۱۰ روز و ظرفیت مجموعه ای که این خدمات را ارائه می دهند، مطلع شوند.

وی افزود: لیست مجموعه هایی که در این ۱۰ روز تخفیفات خود را به مردم ارائه می دهند هنوز در حال تکمیل است و مجموعه های دولتی و غیر دولتی می توانند با مراجعه به دبیرخانه «روز مشهد» واقع در فرهنگسرای بهشت نسبت به قرار گرفتن در این لیست اقدام کنند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر تلفن ۱۳۷ در خدمت مجاوران و زائران عزیز می باشد.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد بیان کرد: به مناست روز مشهد قرار است نشان مشهدالرضا(ع) به مفاخر مشهد و کسانی که باعث شده اند، نام مشهد در عرصه های ملی و بین المللی بدرخشد اهدا شود.

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن