اسلاید شویادداشت روز

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب استان خبر داد

تایید صلاحیت ۶ عضو فعلی شورای شهر مشهد/آمادگی ارائه لیست داریم

کد خبر : 40197

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی از آمادگی این شورا جهت ارائه لیست در ششمین دوره انتخابات شورای شهر مشهد خبر داد.

صبح مشهد– محمدصادق جوادی‌حصار در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: در شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خراسان رضوی اراده جهت ارائه لیست وجود دارد و در صورتی که شرایط مساعد و مهیا باشد ما تلاش می‌کنیم با توجه به افرادی که داریم و افرادی که در ادامه به جمع ما می‌پیوندند لیست مناسبی را برای انتخابات شورای شهر مشهد تهیه و به مردم ارائه کنیم.

وی درخصوص وضعیت تعیین صلاحیت کاندیداهای فعلی شورای شهر مشهد تصریح کرد: طبق اطلاعاتی که بنده دارم از ۶ نفر اعضای فعلی شورای شهر مشهد که برای انتخابات مجددا ثبت نام کردند همه آنها تایید صلاحیت شده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود تعداد زیادی از کاندیداهای اصلاح‌طلب رد صلاحیت و به تعدادی نیز گفته شده تا انصراف دهند، بیان کرد: طبق صحبت‌هایی که بنده به عنوان رئیس شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان با مسوولان اجرایی و امنیتی استان در حوزه تعیین صلاحیت‌ها داشته‌ام همه آنها بر اجرای مر قانون در این مساله تاکید داشتند و از حضور تمامی سلایق و جریان‌ها در انتخابات استقبال کرده‌اند.
منبع: ایسنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن