اقتصادی

کامپیوتر استوک و کامپیوتر صنعتی

کد خبر : 40188

دوستان عزیز امروز میخواهیم دربارهی دوتا از پر فروش ترین سیستم های کامپیوتر با هم صحبت کنیم . حتما شما هم در این اشوفته بازار نوسانات ارزی قصد خرید یک سیستم کامپیوتری را داشتین و مثل من وقتی از قیمت ها اطلاع پیدا کردید ، از خرید یک کامپیوتر نو صرف نظر کردین پس در این زمان بهترین خرید برای یک سیستم کامپیوتری ، کامپیوتر استوک می باشد .

حالا این کامپیوتر استوک باید چه اپشن های داشته باشه ، قبل از هر چیزی می پردازیم به خود کامپیوتر استوک :

بیشتر مردم زمانی که کلمه استوک به گوششان می‌رسد لغت کارکرده یا دست دوم را در کنارش می‌گذارند که تا حدی دور از واقعیت نیست. اقلام و وسایل استوک معمولا وسایلی کم کارکرد و مانند نو هستند که دارای کیفیت و کارایی نسبتا مساوی و حتی بالاتری نسبت به محصولات نو موجود در بازار هستند. این محصولات بیشتر با برندهای Lenovo،  Hp و dell به چشم می‌خورد. اقلام و سخت افزار­هایی که در دستگاه­های استوک مورد استفاده قرار گرفته توسط مهندسان و افراد عالم خود کمپانی­ها انتخاب شده بنابراین این دستگاه­ها بازده و سرعت قابل قبولی نسبت به اکثر دستگاه­های موجود در بارزار دارند زیرا سازگاری بیشتری در قطعات اسمبل شده اعمال شده است.

همچنین با توجه به این امر شما از اصیل بودن قطعات دستگاه اطمینان دارید چون توسط خود کمپانی اسمبل شده است. امروزه با بالا رفتن قیمت­ها تعداد زیادی از مصرف کنندگان روی به خرید کامپیوتر استوک، مانیتور­ها و دیگر محصولات استوک آوردند و پس از آشنایی عوام با این محصولات روز به روز به تعداد علاقه­مندان و مصرف کنندگان افزوده شده است.

زیرا این محصولات با کارایی و قابلیت حتی بهتر و بیشتر نسبت به محصولات هم رده­ی خود، با قیمت کمتری قابل تهیه هستند. به صورتی که حتی در بعضی موارد در خرید مانیتور­های استوک دیده شده که با قیمتی تا یک پنجم محصولات مشابه معامله شده­اند. به طوری که تنها تفاوتهایی که با مدل­های نو دارند، شامل گارانتی و اقلام اضافه­ی همراه آنهاست. از این گذشته محصولات استوک به دلیل اینکه برای انجام فعالیت­های صنعتی و نیمه صنعتی ساخته شده­اند، عمر و استقامت بیشتری نسبت به مدل­های معمولی دارند. این افزایش کیفیت و طول عمر هم در قطعات سخت افزاری و هم در عوامل ظاهری و ساختاری مانند بدنه­ی کیس­ها و مانیتور­های استوک اعمال شده است.

راهنمای خرید کامپیوتر استوک

بنابراین شما با خرید کامپیوتر استوک و  خرید مانیتور­ استوک سیستمی را به خانه خود می‌برید که تا مدت­ها مانند روز اول باقی ماده و برای شما کار می‌کند. کامپیوتر­های استوک نسبت به نیاز مصرف کننده انواع متنوعی دارند. از مینی کیس­های ساده برای فعالیت­های سبک گرفته تا کیس­های قدرتمند برای فعالیت­های گرافیکی و همچنین گرفتن رندرینگ­های سنگین.

نکنه : شما میتوانید از وب سایت اونیکس کالا کامپیوتر خود را خریداری کنید ، نکته خیلی مهم در کامپیوتر های استوک گارانتی و ضمانت ان کالا می باشد ، اونیکس کالا برای خرید سیستم های اسشتوک خود ۳ ماه گارانتی تعویض کالا و همچنین یک سال پشتیبانی فنی قرار داده پس بدون هیچ دلهوره ای میتوانید سیستم خود را از سایت اونیکس کالا سفارش دهید .

خوب نوبتی هم باشه باید بپردازیم به کامپیوتر های صنعتی ، تا اسم کلمه صنعتی را میشنویم فکر میکنیم که یک سیستم بسیار بزرگ باید باشد که در کارخانه ها و مراکز صنعتی بکار گرفته میشود ، در صورتی که به این شکل نیست ، تا پایاناین مقاله همراه ما باشید تا با کامپیوتر هاس صنعتی اشنا شوید .

مخفف کلمه Industrial PC  یا همان کامپیوتر های صنعتی هستند که به رایانه های رو میزی که در محیط های صنعتی استفاده می شوند، می گویند.

همان طور که از اسمش پیدا است این سیستم ها دارای مادر برد های بسیار قوی می باشند که قابلیت انجام بخش اعظمی از وضایف اتوماسیون را با بهره گیری از این سیستم ها و با حداقل نیروی انسانی دارند. به عنوان مثال شما با خرید کامپیوتر صنعتی می توانید کار هایی مانند کنترل ماشین آلات، سفارشی سازی محصولات مطابق با خواسته مشتری، شبکه سازی، پردازش اطلاعات، همگام سازی سیستم های تدارکاتی و …. را بدون نیاز به یک کارشناس و یا یک اپراتور برای هر بخش می توانید به راحتی با استفاده از این کامپیوتر پیاده سازی کنید. شما میتوایند در سایت اونیکس کالا کامپیوتر های صنعتی مورد نیاز خودتون را خریداری کنید .

راهنمای خرید کامپیوتر صنعتی

قابلیت های کامپیوتر های صنعتی

از آن جایی که این کامپیوتر ها در محیط های سخت و خشن با حجم انبوهی از اطلاعات و داده ها سر و کار دارند طوری طراحی شده اند که طول عمر بالایی داشته باشد و توانایی پشتیبانی از حجم زیاد اطلاعات شما را بدون هنگ کردن و یا پاک کردن داده هایتان را داشته باشند لذا اگر حجم ورودی و خروجی شما بسیار بالا است و نیاز به اعداد و ارقام دقیقی برای محاسبه و حساب و کتاب خروجی خود دارید خرید کامپیوتر صنعتی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما است.

علاوه بر موارد ذکر شده تنوع بالا در طراحی، سایز بندی های مختلف، مصرف پایین برق، سبک بودن به لحاظ وزنی، تحمل لزرش های زیاد، امکان استفاده از آن ها در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم مانند کارگاه های صنعتی و … از جمله قابلیت های اصلی این سیستم ها نسبت یه سایر سیستم های معمولی می باشد.

لازم به ذکر است که اکثر سیستم های صنعتی دارای خنک کننده های اضافی با فیلتر های ضخیم هستند تا از ورود گرد و غبار به داخل سیستم جلوگیری کنند.

نکته دیگری که این کامپیوتر ها را از سایر سیستم های معمولی متمایز می کند ویژگی ضد آب و ضد انفجار بودن آن ها است که به شما این امکان را می دهد در محیط های خطرناک مانند کارگاه های صنعتی بدون نگرانی از آسیب دیدن دستگاه از آن ها استفاده کنید.

ما در این مقاله اموزشی سعی کردیم با دو نوع اصطلاح ، کامپیوتر استوک و کامپیوتر صنعتی شما را آشنا کنیم .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن