اسلاید شوورزشی

رئیس هیئت بسکتبال استان در گفتگو با صبح مشهد مطرح کرد:

خراسان رضوی ۱۲ تیم در لیگ های کشوری دارد/ رسیدن به استانداردهای بسکتبال را هدف قرار داده ایم

کد خبر : 40089

باشگاه محوری و مسابقه محوری به ارتقا و حفظ جایگاه بسکتبال استان در رده بندی لیگ های برتر کشوری کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش صبح مشهد، خراسان رضوی یکی از استان‌های فعال در بسکتبال است، هیئت بسکتبال خراسان رضوی برای ارتقاء ورزشکاران اقدامات مختلفی انجام داده و ورزشکاران نیز برای پیشرفت در هر سطوحی تلاش خود را به کار می‌برند، آنها تاکنون در مسابقات کشوری صاحب مدال شدند.

بسکتبال از گذشته دارای طرفداران بسیاری بود و در حال حاضر نیز سالیانه تعداد ورزشکاران افزایش می‌یابد، خراسان رضوی قطب بسکتبال بوده و متولیان آن هر سال سعی در ارتقاء رتبه در کشور دارند، تاکنون این امر با موفقیت همراه بوده و از این پس نیز امید است ارتقاء رتبه استان محقق شود.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح مشهد در مورد اقدامات و برنامه‌های موجود در هیئت بسکتبال خراسان رضوی با تاکید بر این که در حال حاضر نیاز به همدلی، رفتار حرفه ای و دوری از حاشیه سازی برای تجمیع توان و هدایت به سوی ارتقای تکنیکی بسکتبال استان هستیم، افزود: از ابتدای پذیرش مسئولیت هیات بسکتبال در خراسان رضوی تصمیم گرفتم موضوع کمیت و افزایش تیم باشگاهی را همراه با کیفیت دنبال نمایم و نتیجه این نگاه حضور ۱۲ تیم در لیگ های یک، دو و برتر کشور در حوزه بانوان ۴ تیم و آقایان ۸ تیم هستیم.

مجید ولی‌پور در خصوص مسابقات رده سنی در مشهد و شهرستان ها هم گفت: رویکرد دوم هیات، استعدادیابی و شناخت ظرفیت های فعال و علاقه مند به رشته بسکتبال در کل استان خراسان رضوی بود  چرا که هم اکنون در نیمی از شهرستان ها علی رغم استعداد های شایسته، هنوز باشگاه و تیمی نداریم.

وی در این زمینه به حمایت از باشگاه ها و استعدادها اشاره و خاطر نشان ساخت: در اختیار گذاشتن سالن و برخی مسادعدت ها برای افزایش انگیزه نوجوانان و جوانان علاقه مند در سطح بانوان و آقایان، از جمله اقداماتی بوده که هیات بسکتبال استان خراسان رضوی تاکنون انجام داده تا هم غفلت حضور چند ساله رده های سنی در لیگ های کشوری جبران شده و از طرف دیگر بتوانیم تا ۴ سال آینده جز ۲ تیم برتر کشور باشیم.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی به تفاهم نامه چند جانبه بین آموزش و پرورش استان، باشگاه ها و هیات اشاره و افزود، دراجرای این توافق شاهد شناسایی استعداد های علاقه مند به ورزش بسکتبال با توانمندی فیزیکی در سطح نواحی و رده های سنی مختلف خواهیم بود.

وی در پایان اظهار امیدواری نمود با تلاش ها و برنامه ریزی های صورت گرفته طی ۴ سال آینده باشگاه های بسکتبال استان خراسان رضوی به استانداردهای لیگ های کشوری و حتی جهانی دست یابند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن