اخبار مهم

معاون دادستان: جرایم خشن برخورد قاطعانه در پی دارد

تیراندازی نیروهای بسیج به موتورسوار در مشهد

کد خبر : 40178

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد تاکید کرد: با جرایم خشنی که نظم و امنیت عمومی را خدشه دار کند، برخورد قانونی قاطعانه خواهد شد.

صبح مشهد– دادگستری خراسان رضوی روز پنجشنبه به نقل از اسماعیل رحمانی با اشاره به انتشار تصاویری از حادثه تیراندازی به سمت یک دستگاه موتورسیکلت در فضای مجازی افزود: این تصاویر مربوط به جریان تعقیب قانونی نیروهای ضابط بسیج است که شاهد نشر آن در فضای مجازی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به وصول اخبار متعدد مبنی بر وقوع سرقت های به عنف و تهدید با سلاح، کیف زنی و موبایل قاپی در محدوده قاسم آباد و اطراف آن، دستور مقتضی به ضابطان عام و خاص برای شناسایی افراد دخیل در ماجرا داده شد.

وی ادامه داد: در یک اقدام عملیاتی، ضابطان بسیج متوجه سرقت به عنف از نوجوان ۱۷ ساله توسط ۲ نفر راکب و سرنشین موتورسیلکت آپاچی شده بودند و پس از تعقیب و گریز، با رعایت قانون به کار گیری سلاح با شلیک گلوله نسبت به توقف موتورسیکلت مرتکبان جرم، اقدام شد.
معاون دادستان مشهد افزود: جرم مشهود بوده و گزارش آن به مرجع قضایی ارسال و دستورهای لازم قضایی نیز صادر شد و پرونده در حال طی مراحل تحقیقات مقدماتی است.

رحمانی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی سارقان، ۷ نفر از مالباختگان از راکبان موتورسیکلت شکایت کرده اند.
سرپرست دادسرای ناحیه ۶ مشهد تصریح کرد: اقدامات انجام شده از سوی ضابطان بسیج در چهارچوب موازین قانونی بوده وبررسی ها نشان می دهد در این جریان، مقررات به کارگیری سلاح رعایت شده است.
گفتنی است پس از این حادثه یکی از متهمان تحت مراقبت های پزشکی است و متهم دیگر برای ادامه تحقیقات در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

فیلم تیراندازی نیروهای بسیج به موتورسوار در مشهد اواسط هفته جاری در فضای مجازی منتشر شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن