ورزشی

حضور رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی در شهرستان تایباد

کد خبر : 40338

ولی پور رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی در سفر دو روزه خود به شهرستان تایباد از امکانات و تجهیزات ورزشی این رشته بازدید کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیات بسکتبال خراسان رضوی ، مجید ولی پور در روز هشتم اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور در شهرستان تایباد ضمن شرکت در مراسم اهدای جوایز مسابقات پرتاب پنالتی دختران در پارک طبیعت و حضور درفرمانداری شهرستان در جلسه ای به ریاست عبدالرضا سپهری معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ، یونس شیخ احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان محمد خدادادی و شیر احمد جهانی اعضای شورای اسلامی شهر ، حسن نگهبان معاون شهرداری ، نماینده مسکن و شهرسازی و اسماعیل حفیظی رئیس هیات بسکتبال شهرستان تایباد راهکارهای اخذ زمین جهت احداث خانه بسکتبال این شهر را بررسی کردند. همچنین مقرر شد با حمایت هیات بسکتبال استان خراسان رضوی و مسئولین محلی مقدمات برگزاری مسابقات بسکتبال ۳ نفره قهرمانی کشور در شهرستان تایباد فراهم گردد.

ولی پور در ادامه با حضور در محل اداره ورزش و جوانان در جلسه ای تخصصی با رئیس این اداره و جمعی ازاعضای این هیات راه های توسعه بسکتبال بویژه در رده بانوان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد. در این سفر دو روزه ولی پور علاوه بر حضور در تمرینات رده های سنی مختلف تاکید حمایت های همه جانبه هیات استان از ورزش بسکتبال تایباد که در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته را اعلام و از مسئولین این شهر حمایت و توسعه بسکتبال در توابع تایباد را خواستار شد .
وی از مسئولین شهرستان سه زمان رایگان سالن ، محاسبه نیم بها تمامی وقت های بسکتبال و خوابگاه ورزشکاران اختصاصی هیات بسکتبال این شهر مطالبه نمود و این امر در همین سفر محقق گردید . همچنین موافقت اداره ورزش شهرستان بر روی نصب دکل های مجموعه آزادی اهدا ۱۰از جمله تصمیمات این جلسات بود .

ولی پور ۱۰ توپ به همراه ۴ حلقه حرفه ای این رشته به هیات تایباد اهدا کرد .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن