اسلاید شویادداشت روز

رئیس کمیسیون اصل نود:

تمام قوای سه‌گانه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند

کد خبر : 39672

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در راستای تحقق شعار سال باید تمام قوا به وظایف خود عمل کنند، گفت: اگر تمام قوا و دستگاه‌ها به وظایف تعریف‌شده خود عمل کنند، اقتصاد و تولید کشور به هدف خود خواهد رسید.

به گزارش صبح مشهد، نصراله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان فردی که دیده‌بان واقعی کشور هستند و تمام مسائل مختلف کشور را رصد می‌کنند و گزارشات گوناگونی به ایشان می‌رسد، موضوع اقتصاد و حمایت از تولید را به عنوان یک اولویت در کشور مد نظر قرار دادند.

نماینده مردم‌ مشهد و کلات در مجلس افزود: شعار امسال یک تذکری به مسئولین است که پرداختن به مسئله تولید یک شعار نیست، بلکه یک راهبردی اساسی برای رساندن کشور به مقاصد مهم است.

وی با تاکید بر اینکه در راستای تحقق شعار سال باید تمام قوا به وظایف خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: مجلس باید در این راستا یک سری اقدامات قانونی را پیش‌بینی کند، دولت هم باید بتواند موانع را از سر راه تولید بردارد و قوه قضائیه هم باید بتواند با کسانی که در مسیر توسعه تولید کشور سنگ‌اندازی می‌کنند، برخورد کند.

پژمانفر ادامه داد: اگر تمام قوا و دستگاه‌ها به وظایف تعریف‌شده خود عمل کنند، اقتصاد و تولید کشور به هدف خود خواهد رسید.

منبع: ایسنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن