اسلاید شوشهری

معاون شهردار مشهد مشهد:

مشهدالرضا مهیای جشن بزرگ نیمه شعبان/ اکران نورپردازی های ویژه در نقاط مختلف شهر

کد خبر : 39670

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از آماده‌سازی شهر در آستانه فرا رسیدن جشن بزرگ عید نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی عصر (عج) خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، مهدی یعقوبی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: همزمانی نوروز ۱۴۰۰ با جشن بزرگ نیمه شعبان و ولادت حضرت بقیه الله (عج) باعث شد تا برنامه‌ریزی‌های مختلفی به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن بزرگ شیعیان در شهر مشهد صورت بگیرد.

وی افزود: در همین راستا بالغ بر ۱۲۵ المان نوری “یا مهدی” در نقاط مختلف شهر و به ویژه معابر منتهی به حرم مطهر رضوی نصب شده است.

یعقوبی ادامه داد: علاوه بر المان های یادشده، ۵۰ المان شمسه منقوش به نام مبارک حضرت مهدی (عج) نیز در مقابل مساجد شاخص شهر جانمایی شده است و به منظور فضاآرایی شبانه شهر در ۱۰۰ نقطه شاخص در مناطق ۱۳ گانه نیز با استفاده از چراغ های گوبو، پیام تبریک تولد حضرت مهدی (عج) به نمایش در آمده است.

وی عنوان کرد: در حوزه زیباسازی فضای سبز نیز، ۱۲ المان ترکیبی با گل در محور احمدآباد، لچکی های میدان شهدا، چهار راه شهدا، میدان جانباز، میدان بسیج، میدان بیت المقدس و بلوار شهید رستمی نیز جانمایی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در پایان خاطر نشان کرد: ۷۲ عدد استیکر نیز در ۷۲ نقطه شهر در در میان فرش های گل و گلکاری های ویژه میادین شهر، تهیه و نصب شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن