اخبار مهماسلاید شو

۱۴ نفر در خراسان رضوی بر اثر حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند

کد خبر : 39611

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۴ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری امسال در استان خراسان رضوی دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

صبح مشهد- دکتر حمید رضا رحیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مربوط به امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ به آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه مستقر در استان خراسان رضوی طی ساعات ۱۴ روز ۲۶ اسفندماه تا ساعت هشت صبح امروز بوده است.
وی اضافه کرد: هفت نفر از این تعداد توسط اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل و هفت نفر دیگر به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سوختگی، جراحت در سر، صورت و دست و پا، قطع انگشت و آسیب به چشم بیشترین مصدومیت های رخ داده در این افراد بوده است.
رحیمی افزود: طی این مدت ۲ حادثه از استان خراسان شمالی مربوط به شهرهای بجنورد و اسفراین و پنج حادثه از استان خراسان جنوبی نیز گزارش شده است که توسط اورژانس ۱۱۵ امداد رسانی شده است.

۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه جمعیت این استان توسط دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی تربت‌جام و نیشابور خدمات‌رسانی می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۹ هزار دانشجو به عنوان قطب پزشکی شمال شرق کشور محسوب می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن