اخبار مهم

دختر نوجوان شاهرودی به دست پدرش به قتل رسید؟

کد خبر : 39592

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به قتل دختر نوجوانی در این شهرستان و جسد حلق آویز پدرش در محل حادثه گفت: با توجه به شواهد موجود از جمله دست نوشته پدر دختر، فرضیه‌ قتل وی توسط پدرش قوت گرفته است؛ اما اظهار نظر در این خصوص به بررسی های بیشتری نیاز دارد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، سرهنگ علی کریمی افزود: دختر ۱۲ ساله‌ای به نام آریانا در شهرستان شاهرود به دست پدر ۳۵ ساله‌اش به قتل رسید و سپس قاتل بعد از این جنایت هولناک خود را حلق‌آویز کرد و به زندگی اش پایان داد.وی توضیح داد: ساعت ۱۲:۱۳ روز یک شنبه در تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فوریت‌ پلیسی در خیابان ۲۲ بهمن شاهرود، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور پلیس در محل و بررسی‌های اولیه، خانمی به مأموران اعلام کرد: حدود ۲ ساعت قبل برای خرید از منزل خارج شدم و پس از بازگشت، همسر و دخترم پاسخ گوی تلفن و آیفون منزل نبودند.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان این که خودروی شخصی همسر این خانم نیز به نحوی پارک شده بود که مانع از باز شدن در خانه بود، ادامه داد: این موضوع ظن و شک مأموران را برانگیخت و پس از هماهنگی‌های لازم ماموران آتش‌نشانی و پلیس وارد خانه شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از ورود به منزل با صحنه های تلخ و دلخراشی مواجه می‌شوند که جسد دختری ۱۲ ساله روی تختخواب افتاده و مردی حلق‌آویز است.

کریمی خاطرنشان کرد: با توجه به شواهد موجود در محل و بررسی‌های دقیق و دست نوشته پدر آریانا فرضیه‌ قتل این دختر معصوم به وسیله پدرش قوت گرفت.

وی اظهار کرد: پدر آریانا که ۳۵ ساله بوده ابتدا دخترش را روی تختخواب اتاقش به قتل می رساند و پس از این جنایت خود را حلق‌آویز و خودکشی می‌کند.فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود درباره علت و انگیزه این جنایت هولناک گفت: این خانواده چند ماهی است از تهران به شاهرود آمده‌اند و برابر تحقیقات اولیه و در بررسی سوابق پدر آریانا هیچ گونه سابقه اعتیاد و مشکلات روانی وجود ندارد و اظهار نظر در این خصوص به بررسی های بیشتری نیاز دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن