اخبار مهم

تصادف در محورهای خراسان رضوی ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد

کد خبر : 48713

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۰ نفر بر اثر ۲ تصادف در محورهای خراسان رضوی طی روز دوشنبه مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

محمد علیشاهی دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بر اثر برخورد خودروی سواری پراید و سمند در محور قوچان- چناران که حوالی ساعت ۲۱ رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: پس از وقوع حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان موسی بن جعفر قوچان منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه گفت: در تصادف دیگر بر اثر برخورد خودروی نیسان وانت و سمند در محور مشهد- سرخس پنج نفر مجروح شدند.

علیشاهی افزود: این حادثه صبح دوشنبه پ رخ داد که برای امداد رسانی ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مصدوم بدحال در حادثه مزبور گزارش نشده است، ادامه داد: یک مصدوم این حادثه در محل درمان و چهار مصدوم دیگر به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۶ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن