اخبار مهم

کشف جنازه زن دوم مرد مشهدی در خانه / قتل نامادری به خاطر پول

کد خبر : 39505

جسد زن دوم مرد مشهدی در حالی کشف شد که غرق به خون به قتل رسیده بود تنها مظنون این پرونده بازداشت شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا مرد میانسال نامادری جوانش را به خاطر اختلافات و دعوا بر سر پول و ارث به قتل رساند.
انگار این وصلت از همان ابتدا هم میمون و مبارک نبود. درست زمانی که عاقد خطبه عقد را میان مرد و زن جاری کرد تخم نفرت نیز در نزد اعضای خانواده مرد برای ازدواج دومش کاشته شد.

به گزارش رکنا، اوج این تنفر بعد از فوت مرد سال‌خورده نمایان شد و از دو ماه قبل، درست زمانی که مرد سال‌خورده دستش از این دنیا کوتاه شد، به اوج خود رسید.

ارث و میراثی که حالا باید به دست اعضای خانواده مرحوم می‌رسید اما دو دانگش به نام نامادری بود و یکی از پسرهای این خانواده برای تصاحب خانه پدری‌اش به هر دری می‌زد تا شاید بتواند به مال و اموال از دست رفته پدر مرحومش برسد.

درگیری پسر با نامادری‌ اش که چند سالی از خودش کوچک‌تر بود سر مال و اموال و ارث و میراث تا جایی ادامه یافت که نامادری هدف ضرب و شتم پسر ناتنی‌اش قرار گرفت و پای پلیس به میان آمد.

دعوای خانوادگی بر اثر ارث / نامادری جوان کشته شد
درگیری میان این خانواده ادامه داشت تا اینکه ریختن خون زن چهل‌وهفت ساله به آن پایان داد. او در چهارشنبه‌ای که گذشت داخل یکی از اتاق‌های خانه شوهر مرحومش در میان خون خود جان داد و نبضش از ضربان ایستاد.

تماس‌های پی‌در‌پی مرد با تلفن خواهرزاده‌اش هر بار بی‌نتیجه بود و همین امر موجی از هراس و دلهره در دلش انداخته بود. مرد میان‌سال تاب نیاورد و به هر زحمتی بود خود را به خانه خواهرزاده‌اش رساند. ضربات محکم او به در و فشردن کلید زنگ و شنیده نشدن پاسخی از زن جوان هم بر غوغای درونی‌اش اضافه کرد و او به ناچار خود را به داخل خانه ساکت انداخت.

در نگاه اول همه چیز سر جای خودش بود اما رد خون شتک شده بر روی فرش بعد دیگری به این ماجرا داد و زمانی نگذشت که مرد میان‌سال با جسد غرق در خون خواهرزاده‌اش روبه‌رو شد.

دنیا دور سر مرد می‌چرخید. زن جوان داخل یکی از اتاق‌ها بی‌حرکت افتاده بود و خون زیادی از گردنش رفته بود. در و دیوار خانه بوی مرگ می‌داد. مرد میان‌سال که دچار تألم روحی شدیدی شده بود پلیس را خبردار کرد و طولی نکشید که خودروهای امدادی و انتظامی آژیرکشان در محل حاضر شدند.

کشف جسد زن چهل‌وهفت‌ساله در خانه شوهر مرحومش خیلی زود به بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد اعلام شد و تا این مقام قضایی و تیم جنایی‌اش سر صحنه جرم حاضر شوند مأموران انتظامی برای جلوگیری از نابودی مدارک و شواهد جرم دور تا دور محل را نوار زرد کشیدند.

شنیده شدن صدای آژیر‌های پلیس و آمبولانس افراد زیادی را به خیابان کشانده بود و هرلحظه نیز بر تعدادشان افزوده می‌شد. جسد زن جوان پس از انجام بررسی‌های اولیه تیم جنایی دادسرای مشهد با دستور بازپرس زرقانی به پزشکی قانونی منتقل شد و صحنه جرم نیز برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

پیگیری‌های این پرونده ادامه داشت تا اینکه سرنخی از این ماجرای دل‌خراش به دست مأموران رسید که رد پایی از پسر میان‌سال شوهر متوفی در آن دیده می‌شد. این مظنون که از چندی قبل سر مسائل مالی با متوفی اختلاف شدید داشت، چند شب قبل به سراغ او رفته و این زن را مورد ضرب و شتم قرار داده بود که پرونده‌ای هم در این باره در کلانتری قاسم‌آباد وجود داشت.

کشف این سرنخ، نقش داشتن این مرد میان‌سال را در وقوع این حادثه پررنگ نشان می‌داد و ضدونقیض‌گویی او درباره مرگ مشکوک نامادری‌اش مهر تأییدی بر ظن مأموران شد. با اعلام جزئیات تحقیقات صورت گرفته به مقام قضایی، پسر ناتنی مقتول به دستور دکتر زرقانی بازداشت شد و مورد بازجویی‌های پلیسی قرار گرفت.

جنایت در مشهد / زن دوم یک مرد با چاقو کشته شد
دیروز، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده گفت: متوفی متولد ۱۳۵۲ است که از سوی فرد یا افرادی که هنوز هویتشان مشخص نیست در خانه شوهر مرحومش هدف ضرب و شتم و ضربه شدید چاقو قرار گرفته است. مقتول از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته که به دلیل خون‌ریزی شدید تا قبل از رسیدن دایی‌اش و عوامل امدادی جان خود را از دست داده است.

قاضی حسن زرقانی ادامه داد: بررسی‌های اولیه و شواهد موجود در این پرونده نشان از درگیری قدیمی پسر ناتنی مقتول سر ارث و میراث با او دارد. بنابراین اختلافات قبلی این مرد پنجاه‌وپنج‌ساله با مقتول و نیز دعوای خونین او با نامادری‌اش در محل جنایت و همچنین بازبودن پرونده این درگیری در کلانتری قاسم‌آباد نقش داشتن این فرد را در پرونده قوت می‌بخشید اما از آنجا که مظنون هنوز هیچ اعترافی به ارتکاب جرم احتمالی‌اش نداشته نمی‌توان با قطعیت گفت که او متهم اصلی این پرونده است. از همین رو تا روشن شدن زوایای این پرونده نمی‌توان اظهار نظر دقیقی درباره این قتل دل‌خراش داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن