پایتخت فرهنگ اسلامی

ویژه برنامه‌های شهادت حضرت رقیه(س) در حرم رضوی

کد خبر : 54281

با توجه به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با هدف بهره‌مندی زائران و مجاوران از فیوضات این شب نورانی، مراسم‌ عزاداری ویژه شب، روز و شام شهادت این بانوی با کرامت با حضور سخنرانان و مادحین برجسته در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

به گزارش صبح مشهد، مراسم عزاداری شب شهادت رقیه بنت الحسین(ع) دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه با قرائت زیارت امین‌الله با نوای حاج امیر عارف از مداحان حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود و زائران و مجاوران پس از آن، از سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم راشد یزدی بهره‌مند خواهند شد و مدیحه‌سرایی جواد قربانپور پایان بخش این مراسم نورانی است.

ویژه برنامه عزاداری صبح شهادت فاطمه صغری(س) سه‌شنبه ۳۱ مردادماه ساعت ۹:۳۰ با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و بیان احکام آغاز می‌شود. پس از آن مهدی بهروزیان به دکلمه‌خوانی خواهد پرداخت و در پایان زائران و مجاوران از سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابوالفضل طباطبایی مستفیض خواهند شد.

به گزارش آستان نیوز، همچنین مراسم شام شهادت حضرت رقیه سه‌شنبه ۳۱ مردادماه ساعت ۱۹:۱۵با قرائت زیارت امین‌الله با نوای حاج امیر عارف از مداحان اهل بیت(ع) آغاز می‌شود و پس از آن عاشقان اهل‌بیت(ع) از سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم راشد یزدی بهره‌مند خواهند شد و در بخش پایانی این محفل نورانی، عزاداران این بانوی همام به قرائت دعای توسل و سوگواری خواهند پرداخت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن