یادداشت روز

رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی:

اگر قرار بر ابقا مسببان وضع موجود بود، پس چرا انتخابات برگزار کردیم!

کد خبر : 46270

رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی در واکنش به ابقائ رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی گفت: اگر قرار بر این باشد که مدیران نالایق بر کرسی مدیریت با چسب دوقلو چسبده باشند پس چه نیاز به برگزاری انتخابات و پرداخت هزینه‌های سنگین تبلیغاتی از جیب احزاب و تشکل ها مردمی بود.

مجتبی آرین منش رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی گفت: مردم برای رهایی از وضعیت بد اقتصادی کشور و با امید به برنامه های آیت الله رئیسی، مجدد یکبار دیگر به این نظام اعتماد کردند و با مشارکت خود در پای صندوق های رای، دسیسه‌های ضد انقلاب و دشمنان خارجی را ناکام گذاشتند

مجتبی آرین منش با اشاره به ضعف مدیریت استاندار خراسان رضوی و با اعتراض به عملکرد ایشان در پی انتصابات فرمانداران ضعیف و حمایت ایشان از مدیران ارشد اصلاح طلب و مسبب بان وضع موجود، افزود: اگر قرار بر این باشد که مدیران نالایق بر کرسی مدیریت با چسب دوقلو چسبده باشند پس چه نیاز به برگزاری انتخابات و پرداخت هزینه‌های سنگین تبلیغاتی از جیب احزاب و تشکل ها مردمی بود.

دبیر حزب اسلامی ایران زمین در خراسان رضوی ادامه داد: مردم هنوز آشفته بازار عرضه مرغ، کود، سم، اعتبارات و میوه شب عید در دوران اصلاحات با مدیریت بسیار ضعیف آقای اورانی را از خاطرات تلخ خود به یاد نبرده‌اند، که خبر انتصاب مجدد مدیر فرسوده جهاد کشاورزی به گوش مردم فهیم سرزمین خورشید می‌رسد.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی با اشاره به حضور حداکثری مردم فهیم این استان در انتخابات ریاست جمهوری تاکیدکرد: اگر مردم یک درصد می‌دانستند که قرار است در این استان اکثر مدیران ارشد دولت اصلاحات بر سر کار خود ابقا شوند قطعا مشارکت حداکثری در انتخابات نداشتند.

آرین منش با اشاره به اینکه از عملکرد استاندار استان خراسان رضوی رضایت نداریم خطاب به آقای نظری افزود: چنانچه نمی‌توانید در مقابل فشارهای بیرونی برای انتصابات مقاومت کنید بهتر است هرچه زودتر استعفا دهید و به محل کار سابق خود برگردید تا بیشتر از این مدیون خون شهدای هم رزم خود نگردید.

رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی ادامه داد: همه فرزندان جوان انقلابی استان خراسان رضوی شما را فردی جهادی، انقلابی و پاکدست می‌دانند، اما متاسفانه با این طرز تفکر و روش کار، اکنون‌ شما محبوبیت خودتان را در بین نیروهای مردمی و انقلابی و تشکل های سیاسی اصولگرا در استان از دست داده اید.

وی ضمن اعتراض به عملکرد ضعیف دولت در امر خدمتگزاری به مردم، تصریح کرد: به رئیس جمهور محترم پیشنهاد می‌کنم که تیم‌های بازرسی بر عملکرد و انتصابات مدیران ارشد استان ها توسط وزیران ایجاد گردد و به این امر مهم ورود پیدا کنند تا وزیران بی لیاقت با انتخاب مدیران ناشایست بیش از این با شعور مردم بازی نکنند.

آرین‌منش در پایان تاکید کرد: به عنوان یک جنبش مطالبه گر تا لغو دستور و حکم وزیر جهادکشاورزی برای ابقای مدیر سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی پیش خواهیم رفت و دست از مطالبه گری به حق مردم بر نخواهیم داشت.

منبع: سایت پرسون

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن