شهری

با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور:

پارکینگ و پایانه زیر سطحی آزادی به بهره برداری رسید/ مشهد بر مدار سازندگی

کد خبر : 39263

رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانسی پروژه پارکینگ و پایانه زیر سطحی آزادی را به بهره برداری رسانده و با تاکید بر اینکه مساله آب اقدام راهبردی دولت او است از اغاز عملیات اجرایی آبرسانی از خلیج فارس به خراسان رضوی و چند استان دیگر خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسن روحانی در آیین رونمایی از طرح های ملی وزارت کشور که طی آن پروژه پارکینگ و پایانه زیر سطحی آزادی به بهره برداری رسید، اظهار کرد: طرح های زیادی در شهر مشهد در حال تکمیل است که بسیار ارزشمند بوده و از استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد و تمامی مسئولین تشکر و به مردم خوب شهر مشهد تبریک می گوییم.

مدل شهر مشهد، یک الگو قابل تعمیم است
همچنین شهردار مشهد خطاب به رییس جمهور اظهار کرد: مدل شهر مشهد، یک الگو قابل تعمیم است زیرا تمامی ذی نفعان، شورای اسلامی شهر مشهد و به صورت ویژه استاندار خراسان رضوی تلاش های خوبی را انجام دادند.

محمد رضا کلائی اظهار کرد: امروز افتتاحیه پایانه و پارکینگ زیر سطحی آزادی انجام می شود، هرآنچه از امکانات هوشمندی در یک پارکینگ قابلیت افتتاح دارد در این پارکینگ تعبیه شده است.
شهردار مشهد
وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۶ میلیارد تومان و در یکی از نقاط مهم مشهد یعنی در جوار بوستان ملت و دانشگاه فردوسی مشهد واقع شده است .این پارکینگ دارای ظرفیت پارک ۵۹۰ ماشین، ۱۰۰ دوچرخه و ۵۰ محل خودرو افراد دارای معولیت است.

شهردار مشهد با اشاره به تردد دو هزار اتوبوس در این محل، بیان کرد: این پارکینگ هم برای ناوگان عمومی و هم اتومبیل های شخصی با توجه به نقطه مهم ترافیکی احداث شده است.

کلایی با بیان اینکه مشهد در سایر حوزه ها نیز پیشرو بوده است، خاطرنشان کرد: ما در حوزه پروژه های عمرانی تا اردبیهشت ماه ۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان به سرانجام خواهیم رساند و مشهد همچنان با سرعت در خط سه و چهار در حال انجام فعالیت است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن