اخبار مهم

ساخت ترقه در مشهد منجر به انفجار منزل مسکونی شد

کد خبر : 39242

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ساخت ترقه توسط ۲ نوجوان در این شهر منجر به وقوع انفجار در منزل مسکونی و سوختگی شدید آنان شد.

صبح مشهد– آتشپاد دوم مهدی رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در بولوار توس مشهد، آتش نشانان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه ۲ نوجوان ١۵ و ١٢ ساله حین ساخت ترقه برای چهارشنبه سوری، در راه پله یک منزل مسکونی ۲ طبقه به دلیل انفجار مواد محترقه دچار سوختگی و آسیب شدید ناحیه چشم شدند که آتش نشانان ضمن ایمن سازی محیط این ۲ نوجوان را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: همچنین وقوع انفجار مهیب حین ساخت ترقه دست ساز، منجر به وارد آمدن خسارت، تخریب دیوار و شکستگی‌ شیشه‌های این واحد مسکونی شد.

این حادثه دومین اتفاق مربوط به چهارشنبه سوری در مشهد طی کمتر از یک هفته است و در حادثه قبلی نیز ۲ پسر نوجوان ۱۰ و ۱۴ ساله به همین دلیل از ناحیه صورت و دست دچار سوختگی شدند که همچنان در بیمارستان تحت درمان هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن