اسلاید شواقتصادیستون اصلی

برگزاری نمایشگاه ” خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی”با رویکرد اقتصاد مقاومتی

کد خبر : 6262

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: نمایشگاه بین المللی مشهد در راستای آشنایی هر چه بیشتر مردم با اقتصاد مقاومتی، اقدام به برپایی بزرگترین نمایشگاه “خانواده ایرانی، خانه ایرانی، تولید ایرانی” در مهرماه ۹۵ با رویکرد اقتصادمقاومتی کرده است.به گزارش صبح مشهد سعید صیفی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی، ایجاد اشتغال، رفع بیکاری، ایجاد تحرک، رونق اقتصادی و مقابله با رکود مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی اصلی ترین راهبرد اقتصادی نظام از دیدگاه مقام معظم رهبری است؛ افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود با نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و ارائه راهکارهای ده گانه خواستار اقدام جدی مسئولین و آحاد مردم به اقتصاد مقاومتی شدند.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: به همین منظور نمایشگاه بین المللی مشهد در راستای آشنایی هر چه بیشتر مردم با اقتصاد مقاومتی برآن شد که بزرگترین نمایشگاه “خانواده ایرانی، خانه ایرانی، تولید ایرانی” را با رویکرد اقتصاد مقاومتی از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۰ مهر ماه سال جاری در شش روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار کند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه کالاهای متفاوتی از جمله لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش، موادغذایی و به طور کلی اقلام مورد نیاز خانواده ها که توسط فعالان عرصه های اقتصاد مقاومتی سراسر کشور تولید شده در معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.

وی پیش بینی کرد: با توجه به فراوانی کالاهای عرضه شده ایرانی در این نمایشگاه معتقدیم استقبال خوبی از سوی بازدید کنندگان داشته باشیم که می تواند اقدامی در راستای حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصادمقاومتی که از سیاست های کلان کشور است باشد.

صیفی با بیان اینکه در این نمایشگاه اقلام و محصولات بی واسطه و توسط خود تولید کنندگان به دست مردم خواهد رسید؛ افزود: این اقدام یکی از مهمترین مزایای این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی درون نگر و برون زاست به این معنی تولید کننده از توان بومی خود با نگاه به خارج استفاده می کند و توانمندی بالقوه و بالفعل خود را در معرض قضاوت دیگران قرار میدهد تا در شرایط رقابتی بتواند به رشد و توسعه اقتصادی برسد.

وی گفت: در صنعت نمایشگاهی نیز لازم است که تفکر اقتصاد مقاومتی نهادینه شود و امیدواریم نمایشگاه ” خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی” بتواند گامی هر چند کوچک در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بردارد.
وی از مردم خواست تا در راستای حمایت از تولید ملی از این نمایشگاه بازدید به عمل بیاورند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن