اخبار مهماسلاید شو

دادستان عمومی و انقلاب مشهد در بازدید از کشفیات طرح ثامن پلیس مشهد مطرح کرد:

برخورد دستگاه قضا با سارقان جدی است

کد خبر : 38718

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: برخورد دستگاه قضایی با سارقان جدی است و هیچگونه مماشاتی با تهدیدکنندگان امنیت عمومی ندارد.

به گزرش صبح مشهد به نقل از ایرنا، حسین درودی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از کشفیات مربوط به طرح ثامن نیروی انتظامی در مشهد افزود: پلیس و دستگاه قضایی با کسانی که امنیت مردم را خدشه دار کنند با عزم جدی مبارزه و برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: برای مبارزه با سرقت و پیشگیری از وقوع آن اقدامات خوبی در دست انجام است و تمام تلاش خود را برای کاهش جرم سرقت به کار می‌بندیم.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: داشتن حس امنیت حق مردم است و با جدیت از این حق دفاع و در راستای افزایش آن تلاش می‌کنیم از این رو در کشف سرقت، دستگیری و مقابله با سارقان جدی هستیم.

در دهمین مرحله از اجرای طرح “ثامن” در مشهد، ۹۴۲ متهم و سارق دستگیر و مقادیری مواد مخدر و اموال سرقتی کشف و ضبط شد که یکی از این کشفیات قرآن خطی قدیمی روی چرم بود.
طرح ضربتی پلیسی ثامن در پی مطالبه مردم مبنی بر برخورد با جرایم خشن و سرقت در مناطق مختلف شهر از سوی فرماندهی انتظامی مشهد به اجرا درآمده است.
۲۰۰ واحد کلانتری و پاسگاه انتظامی در استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی حفظ نظم اجتماعی در ابعاد گوناگون و تامین امنیت عمومی را بر عهده دارند. از این تعداد ۷۰ واحد انتظامی، ۳۴ کلانتری و هشت سرکلانتری در محدوده شهرستان سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفری مشهد مستقر هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. کیف خانومم رو دزد زد
    دزد دستگیر شده.
    آقایون شماره تلفن خانومم را داده به خانواده دزد
    هر روز و هر شب مزاحم خانومم میشن برای رضایت
    آقایان…
    آیا شماره خانم خودتون رو هم به خانواده سارق بدن راضی هستی؟؟
    حضرت علی ع چه خوب فرمودند: آنچه را که برای خود می پسندی برای دیکران هم بپسند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن