اخبار مهم

دام شیطانی برای دختر فراموشکار/راننده وانت مرا به خانه فساد برد!

کد خبر : 38660

سه پسر شرور که با ربودن دختر فراموشکار، نقشه شیطانی خود را اجرا کرده بودند، نمی‌دانستند فراموشی او لحظه‌ای است و مشخصات آدم‌ربایان را به پلیس می‌دهد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از آفتاب‌‌نیوز، مرد میانسالی همراه دختر بیست و دو ساله اش با مراجعه به پلیس مشهد راز اقدامات مجرمانه سه پسر شرور را فاش کرد.

او به ماموران گفت: دخترم مبتلا به بیماری فراموشی لحظه ای است و زمانی که دچار فراموشی می شود همه چیز از خاطرش پاک شده و کسی را نمی شناسد البته بعد از مدتی دوباره به حالت عادی بازگشته و همه چیز را به خاطر می آورد. مریم دیروز برای خرید از خانه خارج شد و در میان راه، دوباره همه چیز را فراموش کرد. دخترم سراغ یک راننده پیکان رفته و از او درخواست کمک می کند او را به کلانتری برده تا خانه را پیدا کند.

وی ادامه داد: راننده نیز از وضع دخترم سوءاستفاده کرده و او را به خانه ای برده و همراه دو همدستش مورد آزار و اذیت قرار داده و در خیابان رها کرده بودند. مریم وقتی به حالت طبیعی بازگشت، خود را به خانه رساند و موضوع را برای من تعریف کرد.ماموران سپس به تحقیق از دختر جوان پرداختند که او هم اظهارات پدرش را تائید کرد و مشخصات متهمان را در اختیار پلیس قرار داد. تیمی از ماموران طرقبه و شاندیز، با اطلاعاتی که به دست آورده بودند به تحقیق در این رابطه پرداخته و موفق شدند متهمان را شناسایی کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن