اخبار مهم

حیله شوم مرد تاجر برای زن بیوه/با حیله و نیرنگ مرا خام کرد!

کد خبر : 38658

آبرویم رفت و دیگر نمی توانم جلوی دوست و آشنا سربلند کنم. نمی دانم با این بلایی که به سرم آمده چه کار کنم و امیدوارم شوهر کلاهبردارم هرچه زودتر دستگیر شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان «پوران» ۴۵سال سن دارد و برای شکایت از همسرش به کلانتری نواب مشهد مراجعه کرده است. این زن دل شکسته در بیان قصه زندگی اش گفت: ۸سال قبل همسرم به علت سکته قلبی فوت کرد و من بیوه شدم. پس از مرگ شوهرم، خواستگاران بسیار خوبی داشتم اما صبر کردم تا ۲دخترم را سروسامانی بدهم و بچه هایم را با سرافرازی به خانه بخت فرستادم. حدود یک سال قبل پسرعموی پدرم که در خارج ازکشور زندگی می کند و در بین اقوام به آقای مهندس مشهور است به ایران آمد.

او که همسرش را طلاق داده است از من خواستگاری کرد و وعده های قشنگی برای ساختن یک زندگی رویایی در خارج از کشور داد. ما با برگزاری جشن ساده ای نامزد شدیم و رحیم که ادعا می کرد قصد دارد مدتی در ایران فعالیت های اقتصادی داشته باشد برای من دسته چک گرفت و خودش را به ظاهر سرگرم تجارت کرد. من به پیشنهاد او خانه ام را فروختم و سهم ارث ۲دخترم را پرداخت کردم. بقیه پول ها را نیز همراه با پول فروش خودرو ی شخصی ام در اختیار رحیم گذاشتم و بر این باور بودم که بین من و شوهرم فاصله ای نیست.او برایم خانه ای رهن کرد و گفت تا چند ماه آینده شرایط برای سفر به خارج از کشور آماده خواهد شد.پوران افزود: متاسفانه از ۳ماه قبل متوجه شدم رحیم ریگی به کفش دارد و با دسته چکی که به نام من از بانک گرفته اقدام به صدور چک بلامحل می کند.با ناراحتی از او در این باره توضیح خواستم. رحیم که آدم چرب زبانی بود با حیله و نیرنگ مرا خام کرد و گفت: چند روز به شیراز می روم تا از طرف تجاری خود پول کلانی بگیرم و چک ها را پاس کنم منتظر باش بر می گردم. او رفت اما دیگر هیچ خبری نشد و هرچه منتظر ماندم برنگشت. حالا من مانده ام با ۱۷۰میلیون تومان چک و طلبکارانی که از دستشان فراری شده ام.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن