اخبار مهم

در پی انتشار کلیپ زورگیری و ضرب و شتم نوجوان 12 ساله در فضای مجازی:

متهم به سرقت از پسر نوجوان کمتر از ۴۸ ساعت در مشهد شناسایی و دستگیر شد

کد خبر : 38538

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری جوان آپاچی سواری خبر داد که کلیپ زورگیری خشن او از نوجوانی ۱۲ ساله در فضای مجازی منتشر شده بود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”جواد شفیع زاده” با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۴:۱۹روز پنجشنبه بیست و سوم بهمن ماه امسال یک فقره زورگیری و سرقت گوشی تلفن همراه از نوجوانی ۱۲ ساله همراه با ضرب و شتم توسط راکب موتورسیکلت آپاچی در خیابان مجلسی مشهد به وقوع پیوست و با گزارش موضوع به فوریت های پلیسی ۱۱۰ تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: در حالی که بررسی های پلیس آغاز شده بود کلیپی از صحنه این سرقت خشن نیز در فضای مجازی منتشر شد.
سرهنگ شفیع زاده خاطر نشان کرد: کاراگاهان دایره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی با اقدام های اطلاعاتی گسترده و در یک کار پیچیده پلیسی ، متهم به ارتکاب این سرقت خشن که جوانی ۱۸ ساله بود را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت:کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی محل تردد متهم در محدوده منطقه خواجه ربیع مشهد با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: متهم پرونده در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر و‌موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شد.
کارآگاه شفیع زاده با اعلام این مطلب که مالباخته درمواجهه حضوری انجام یافته ، متهم و موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت را شناسایی کرده است گفت: با دستورات تخصصی مثقام قضایی تحقیقات پرونده ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن