شهری

۱۰۳ کارتن‌خواب و خرده‌فروش مواد مخدر در مشهد دستگیر شدند

کد خبر : 53617

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۱۰۳ معتاد کارتن‌خواب و خرده فروش مواد مخدر در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در حاشیه این کلانشهر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ احمد نگهبان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی و به منظور ارتقای احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های حاشیه شهر، تعدادی از پاتوق‌های خرده فروشان را شناسایی کرد.

وی اضافه کرد: این طرح در بازه زمانی سه روزه پس از هماهنگی با مقام قضایی اجرا و ۲۸ خرده فروش موادافیونی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: همچنین ۷۵ معتاد متجاهر و کارتن‌خواب نیز در مناطق حاشیه این شهر جمع آوری و برای درمان به مرکز ترک اعتیاد “ماده ۱۶ دولت” جهت درمان منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ یک کیلو و ۸۱۰ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی به همراه تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین موادافیونی کشف شد و ۲ دستگاه خودرو سواری و هشت دستگاه موتورسیکلت توزیع کننده موادمخدر نیز توقیف شد.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع‌کنندگان و خرده فروشان موادمخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است، شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و کسب اطلاع از وجود پاتوق مواد مخدر، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

حدود ۹ هزار معتاد متجاهر در خراسان رضوی وجود دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن