شهری

رییس‌کل دادگستری خراسان ‌رضوی: انتخابات مهمترین موضوع کشور است

کد خبر : 39997

رییس کل دادگستری خراسان ‌رضوی مهمترین موضوع پیش رو در کشور را برگزاری مطلوب انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهری و روستایی در چارچوب مبانی شرعی، قانونی و اخلاقی ذکر و بیان کرد: همگان می‌بایست در این زمینه به درستی به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش صبح مشهد، غلامعلی صادقی در گردهمایی روسای حوزه‌های قضایی و دادستانهای شهرستانهای استان خرسان رضوی که به صورت ویدیوکنفرانسی در مشهد برگزار شد افزود: دشمن از هیچ کوششی برای نا امید کردن مردم کوتاهی نمی کند اما تاکنون در سایه رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و همچنین پایمردی، ایثار و بصیرت مردم بزرگوار در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده و شکست های دیگری نیز تجربه خواهد کرد.

دادگستری خراسان رضوی به نقل از وی گزارش داد: دشمن به رهبری آمریکا تمام امکانات خود را بسیج و نیروهای متخصص خود را به صف کرده است بنابراین هم مردم و هم مسوولان باید بیش از پیش هوشیار باشند.
رییس شورای قضایی خراسان رضوی گفت: مردم باید از نحوه ارائه خدمات از سوی مسوولان به ویژه دستگاه قضایی راضی باشند بر این اساس از نهادهای نظارتی خواسته شده تا با هدف پیشگیری از هرگونه انحراف در برنامه‌ها و اجرای دقیق و صحیح سیاستهای ابلاغی نسبت به اعمال نظارت موثر و مستمر بر تمامی عملکردها اقدام کنند.
صادقی با تاکید بر لزوم اجرای دقیق مفاد سند تحول قوه قضائیه افزود: مسوولان حوزه های قضایی نه تنها باید نظارت دقیقی بر حسن اجرای امور با هدف تحقق مفاد سند تحول قوه قضائیه داشته باشند بلکه خود باید در اجرای مفاد سند و تحقق اهداف عالیه سند تحول قوه قضائیه پیشگام باشند.

منبع: روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن