اجتماعیزندگی

رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی با حضور در رسانه ملی مطرح کرد: خیرین بانو در حوزه سلامت پیشگام هستند/ جامعه سالم از خانواده سالم تشکیل می شود

کد خبر : 19215

رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی با حضور در برنامه * زنده باد زندگی * شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران به تشریح برنامه ها و فعالیت های حوزه بانوان در عرصه سلامت پرداخت.
به گزارش صبح مشهد، آرزو حیدریان در این برنامه که در بیست و چهارمین روز از دی ماه ۹۷ و بصورت زنده جهت بینندگان رسانه ملی در داخل و خارج از کشورمان پخش می شد، با تاکید بر این که جامعه سالم از دل خانواده سالم ظهور می کند، افزود: در این بین بانوان به عنوان مادر و همسر نقش بسزایی در شکل گیری سالم نهاد خانواده به دنبال دارند و ما در شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت، به دنبال توانمند سازی بانوان بویژه در حوزه سلامت هستیم.
وی ادامه داد: بعد از اتفاقی که برای مرحوم پدرم در سال ۱۳۷۷ و فوت ایشان بر اثر عارضه قلبی و تاخیر اورژانس رخ داد، تصمیم گرفتم با کمک خیرین، مرکز مجهز خدمات فوریتی ۱۱۵ را در محدوده خیابان احمد آباد مشهد راه اندازی کنم و خدا رو شکر طی چند ماه گذشته توانستیم ۱۸ احیای قلبی موفق داشته و جان بیمارانی را از خطر مرگ حتمی نجات دهیم.
حیدریان همچنین از آموزش ۱۵۰۰ بانو در طرح سرطان سینه خبر داد و خاطر نشان ساخت: متاسفانه یکی از گرفتاری های زنان، عدم آموزش و آمادگی لازم جهت پیشگیری از بیماری های سرطانی است و ما با آموزش های متعدد، سعی می کنیم در ارتقای رشد و سلامت جامعه بانوانی کشورمان، گام های موثر و مثبتی برداریم.
وی به طرح نذر سلامت نوغان یا همان نذر مهریه برای حوزه سلامت و همچنین طرح افزایش مشارکت و حضور بانوان در اهدای خون اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد: با استقبال بانوان فرهیخته کشورمان از این طرح ها بخشی از مشکلات و مسائل جامعه در حوزه سلامت کاهش و انشالله رفع گردد.
رئیس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی ازحمایت ها و تلاش های جناب دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع خیرین سلامت کشور تشکر نمود و افزود: به همت دوستان امروز ۱۳۰ نهاد شورای مشارکت های زنان در سراسر کشور شکل گرفته است که تلاش می کنند در حوزه های مختلف حوزه سلامت، خدمت رسانی کنند.
آرزو حیدریان همچنین از تلاش های دلسوزانه جناب آقای مهندس علیرضا کلاهان رییس مجمع خیرین سلامت مشهد مقدس، به عنوان همسر و یاور توانمند خود در پیشبرد کارها، تشکرو قدردانی ویژه ای نمود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن