استانی

عدم محدودیت عبور و مرور از شهرستان‌های چناران و گلبهار و بینالود به مشهد

کد خبر : 38329

 رییس پلیس راه استان خراسان رضوی از عدم محدودیت عبور و مرور از شهرستان‌های چناران، گلبهار و بینالود به مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، رییس پلیس راه استان خراسان رضوی در گفتگو با کلام تازه، از یکپارچه در نظر گرفتن شهرستان‌های چناران، گلبهار و بینالود با مشهد در طرح محدودیت ورود پلاک‌های غیر بومی و عدم محدودیت عبور و مرور از این شهرستان‌ها به مشهد خبر داد.

سرهنگ حسین میش مست افزود: در محدودیت‌های بین شهری چناران، گلبهار و بینالود با مشهد یکپارچه دیده شده است.

میش مست تبیین کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرک‌های صنعتی مشهد در جاده سنتو و نزدیکی به شهرستان چناران، بسیاری از کارمندان و کارکنان برای انجام امور کاری خود بین مشهد و این شهرستان‌ها در حال عبور و مرور هستند.

یکپارچه بودن شهرستان‌های چناران و گلبهار و بینالود با مشهد
وی اذعان کرد: باتوجه به یکپارچه بودن شهرستان‌های چناران و گلبهار و بینالود با مشهد محدودیت عبور و مرور به شهر مشهد از دور و برگردان قوچان به چناران اعمال شده و تنها به پلاک‌های بومی اجازه عبور داده می‌شود.

نحوه اعمال قانون محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد
همچنین رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی در گفتگو با کلام تازه گفت: محدودیت تردد در سطح شهر راس ساعت ۲۱ شب بوده و پیامک‌ها به صورت لحظه‌ای برای متخلف ارسال و اعمال قانون انجام می‌شود.

میدانی بودن اعمال قانون محدودیت در سطح شهرستان
سرهنگ حمیدرضا دهنوی افزود: محدودیت تخلفات تردد پس از ساعت ۲۱ در شهرستان‌های گلبهار و بینالود به صورت میدانی ثبت شده و دوربین‌ها، تخلف محدودیت تردد را ثبت نمی‌کنند.

وی توضیح داد: محدودیت تردد در سطح شهر از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در شهر مشهد توسط دوربین‌ها ثبت شده و پیام‌ها همان لحظه برای فرد خاطی ارسال می‌گردد.

پیامک” در حال بررسی است” را جدی نگیرید
سرهنگ دهنوی در خصوص پیامک‌های جریمه محدودیت تردد که به اشتباه برای برخی از مردم ارسال شده بیان کرد: گاها برخی از مردم شکایاتی مبنی بر اشتباه بودن ارسال پیام ثبت تخلف داشته و لازم به ذکر است که صحت یا سقم پلاک و زمان و مکان به صورت خودکار توسط اپراتورهای راهور انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: اگر پیامکی مبنی بر ” در حال بررسی است ” دریافت کردند نیازی به طرح شکایت نیست و منتظر بمانند؛ اما اگر پیامکی مبنی بر اعمال قانون دریافت کردند ما در انتهای بلوار سرافرازان مشهد، قسمت اجراییات به این مشکل و شکایت رسیدگی می‌کنیم.

رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی اظهار کرد: در شهرستان گلبهار و بینالود نیروهای راهنمایی و رانندگی شهر به صورت میدانی تخلفات را ثبت و اعمال قانون می‌کنند و متخلفین توسط هیچ دوربینی ثبت نمی‌شود.

منبع: سایت خبری کلام تازه

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن