شهری

وضعیت کرونایی مشهد دوباره آبی شد

کد خبر : 38277

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس رنگ بندی جدید نرم افزار ماسک، وضعیت شهر مشهد از نظر شیوع کرونا با کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس از زرد به آبی تغییر یافت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، دکتر حمیدرضا رحیمی روز چهارشنبه افزود: بر اساس وضعیت رنگ بندی نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشهد اکنون در وضعیت آبی است، در حالی که حدود ۲ هفته گذشته وضعیت مشهد از آبی به زرد تغییر رنگ داده بود.
وی ادامه داد: بر اساس رنگ‌بندی وزارت بهداشت، خطر کرونا در وضعیت زرد، متوسط است و فقط گروه شغلی چهار در این شرایط تعطیل است و قوانین وضعیت آبی و زرد نیز شبیه هم است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در وضعیت نارنجی به معنای پرخطر، سطح شغلی سه و چهار تعطیل هستند و در وضعیت قرمز که به مفهوم خیلی پرخطر است همه مشاغل به جز موارد ضروری سطح یک تعطیل هستند.
۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه جمعیت این استان توسط دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور خدمات‌رسانی می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن