یادداشت روز

انقلاب اسلامی برآمده از رویش استعداد‌های ایرانی است

کد خبر : 38272

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی برآمده از جوشش‌ها و رویش استعداد‌های ایرانی است.

به گزارش صبح مشهد، عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در پیامی ۲۲ بهمن و پیروزی افتخار آفرین انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

۲۲ بهمن، یادآور یکی از بزرگترین رخداد‌های تاریخِ آزادی خواهی و استبداد ستیزی است. این روز به برکت شهادتِ پاک‌ترین فرزندان این دیار در پیروی از امام عظیم الشان انقلاب در جایگاه رفیع ولایت، عنوان یوم الله تاریخ ساز گرفته و به نوروزِ فراموش ناشدنی و بزرگ برای ایرانیان تبدیل شده است.

روزی روشن و روشنی آفرین که فراتر از یک عصر و یک نسل، تقویم به تقویم و سینه به سینه، منتقل می‌شود تا آیندگان قدر آن روز را بدانند. از سوی دیگر، سنت پسندیده‌ای که در جهان نیز مورد تکریم قرار دارد این است که بزرگترین روز تاریخی خود را روز استقلال خود می‌دانند و برای آن، احترام‌ای ویژه‌ای قائل می‌باشند، ملت ایران اسلامی نیز در همین سپهر استقلال خواهی، در روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ موفق شد بر حکومت مستبدانه و شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله‌ی شاهنشاهی فائق آید.

از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، آزادی از تفکرات مادی گرایانه شرق و غرب، خودکفایی و خودباوری بوده و هست. زیربنا و نرم افزار پیشرفت و تمدن سازی نوین اسلامی جز با استقلال، آزادی و تشکیل جمهوری اسلامی به مثابه مقدمه تمدن سازی فراهم نمی‌شد.

انقلاب اسلامی برآمده جوشش‌ها و رویش استعداد‌های ایرانی است. استعدادی که طی سال‌ها حاکمیت غرب گرایی یا شرق گرایی نادیده گرفته و یا به سخره گرفته شد. با تقویت و ترویج روحیه خودباوری عمومی، هم چنین اعتماد به آحاد ملت ایران، همدلی اجتماعی و حضور اقشار و اصناف متنوع و مختلف مردم ونفی سلطه بیگانگان بر سرنوشت کشور، انقلاب اسلامی بدون کمک‌ها یا تمایلات شرق و غرب پیروز شد.

ضمن گرامیداشت یاد و تاکید بر ادامه راه شهیدان، مردم انتظاردارند رسانه‌ها در شناساندن حقیقت انقلاب اسلامی به نسل جوان، با مبنا قراردادن بیانیه گام دوم، در برابر صف آرایی دشمنان ملت ایران، هنرمندانه و هوشمندانه توطئه‌ی آنان را علیه ملت‌های مظلوم جهان خنثی نمایند.

خانه مطبوعات و رسانه‌ها و سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی به نمایندگی و در کنار قلمداران دیار شمس الشموس (ع)، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلاب اسلامی و سپاسگزاری از فداکاری‌های عظیم ملت یران از ابتدای انقلاب تا کنون ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به صاحبان اصلی و، ولی نعمتان انقلاب اسلامی، مستضعفان و محرومان جهان تبریک عرض نموده و از همه اصحاب رسانه دعوت می‌نماید، با توجه به محدودیت‌های برگزاری راهپیمایی امسال، بازتاب دهنده‌ی موفقیت‌های انقلاب و همدلی‌های جوانان وعموم ملت ایران تحت رهبری‌های خردمندانه خلف صالح خمینی بزرگ، حضرت آیت الله خامنه‌ای باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن