شهری

اطلاع رسانی مراکز اسکان اضطراری شهر در پایانه مسافربری امام رضا(ع)

کد خبر : 19999

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد از اطلاع رسانی مراکز اسکان اضطراری این شهر در مبادی ورودی شهر به ویژه در محل پایانه مسافربری امام رضا(ع) خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری استقبال از بهار۹۸ سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد، نرگس شالچیان اظهار کرد: با توجه به برودت هوا، اطلاع رسانی مراکز اسکان نیز به زائران از طریق دو سامانه تلفنی ۰۵۱-۳۱۳۵ و ۱۳۷، مبادی ورودی شهر مشهد و در کمپ غدیر مشهد اطلاع رسانی آن انجام شده و هم اکنون زائران نیز می توانند با تماس با این شماره تلفن ها و یا مراجعه به پایگاه های راهنمای زائر، از مراکز اسکان نیز اطلاع یابند.
وی ادامه داد: ۱۸ مرکز اسکان موقت و اضطرار را با ظرفیت ۲۱ هزار و ۴۰۰ نفر در فاز اول آماده کرده است؛ آمار تعداد افرادی که از ابتدای نوروز تاکنون در مراکز اسکان شهرداری مشهد پذیرش شده اند ۲۷ هزارو ۸۶۸ نفر شب بوده است.
معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از تعداد ۱۸ مرکز اسکان نیز، ۱۴ مرکز اسکان اضطرار بوده که از این تعداد نیز ۵ مرکز اسکان به حالت موقت درآمده و دیگر مراکز اضطرار آمادگی کامل به جهت پذیرش زائران و گردشگران را دارد .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن