اخبار مهم

جزئیات فوت دانش‌آموز ۹ ساله در بخش احمدآباد مشهد

کد خبر : 51956

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی گفت: روز گذشته ۱۶ فروردین ماه متاسفانه یکی از دانش‌آموزان مدرسه‌ روستای جنبه دراز در بخش احمدآباد جان خود را از دست داد.

به گزارش صبح مشهد، حسین محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما و با توجه به اظهارات مدیر مدرسه درخصوص فوت این دانش‌آموز بیان کرد: دیروز ظهر پس از اتمام وقت قانونی مدرسه تمامی دانش‌آموزان مدرسه را ترک کردند و مدیر بعد از تخلیه کامل مدرسه درب‌ها را قفل و از محل خارج شده است.

وی ادامه داد: آن طور که مدیر مدرسه اظهار کرده از وسایلش چیزی را در مدرسه جاگذاشته که مجدد به محل باز می‌گردد. او بیان کرده که احتمالا دانش‌آموز در این بازه زمانی به دلیل نامشخص از باز بودن در استفاده کرده و وارد کلاس شده است.

محمدزاده اظهار کرد: مدیر پس از برداشتن وسایلش درب را قفل و مدرسه را ترک کرده است. دانش‌آموز که خودش را در مدرسه تنها دیده احساس ترس کرده و تلاش کرده از طریق پنجره کلاس خودش را نجات دهد که متاسفانه سرش میان میله‌های حفاظ گیر می‌کند و خفه می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی خاطرنشان کرد: والدین و بستگان دانش‌آموز پس از گذشت حدود دو ساعت که از وی خبری نشده نگران می‌شوند و به مدرسه مراجعه می‌کنند و با سر آویزان دختر ۹ ساله‌شان میان نرده‌های پنجره کلاس روبه‌رو می‌شوند.

وی توضیح داد: دانش‌آموز بلافاصله توسط والدینش به مرکز جامع سلامت شهری ملک آباد منتقل می‌شود و عملیات احیاء توسط تیم پزشکی به مدت ۵۰ دقیقه انجام شده اما بر اساس اعلام پزشک کشیک و کادر اورژانس، دانش‌آموز هنگام رسیدن به مرکز بهداشت فاقد علائم حیاتی بوده و متاسفانه احیاء نتیجه نداشته است.

محمدزاده ضمن تسلیت به خانواده دانش‌آموز فوت شده و جامعه آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد: تحقیقات قضایی در خصوص دلایل فوت این دانش‌آموز ۹ ساله آغاز شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن