اخبار مهم

رابطه نامشروع با دختر ساده دردسر ساز شد/بی حیایی حدی دارد!

کد خبر : 38203

چهار روز است که آواره کوچه و خیابان شده ام و دوست ندارم به خانه برگردم. باور کنید تا چشمم به نامزدم می افتد، انگار عزرائیل می خواهد مرا قبض روح کند و جانم را بگیرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان سعید جوان ۲۸ ساله ای است که برای حل مشکل زندگی خود به مرکز مشاوره پلیس خراسان رضوی مراجعه کرده است. او در بیان داستان زندگی اش گفت: پس از اخذ مدرک کارشناسی به استخدام شرکتی درآمدم و خانواده ام تازه به فکر افتاده بودند تا برایم آستین بالا بزنند که به طور اتفاقی با حمیده آشنا شدم. این دانشجوی شهرستانی دختری پرشر و شور بود و با طرح نقشه ای شیطانی فریبم داد و متاسفانه قبل از آن که با هم محرم شویم با او ارتباط نامشروع داشتم.همین مسئله باعث شد تا با توجه به این که یقین حاصل کرده بودم او شایسته زندگی مشترک نیست اما با عذاب وجدان از اشتباه گذشته خود با او ازدواج کردم و امیدوار بودم بتوانم به مرور زمان حرکات و رفتارش را اصلاح کنم اما افسوس که خیلی زود فهمیدم چه اشتباه بزرگی کرده ام؛ چون حمیده که پس از برگزاری مجلس عقدکنان به خانه ما آمده است نه تنها گوش به حرفم نیست، بلکه از نظر نوع لباس و پوشش خود نیز در حضور پدر و برادرم شرم و حیا را کنار گذاشته است و آن ها از این موضوع معذب هستند. سعید ادامه داد: مشکل دیگر نامزدم این است که او بسیار پرتوقع و زیاده خواه است و با این که می داند حقوق چندانی ندارم و باید برای ساختن آینده مان کمی پس انداز کنم، متاسفانه انتظار دارد در هر عید و مناسبتی برایش کادوی گران قیمتی بخرم و اگر به خواسته اش عمل نکنم در حضور خانواده ام سر و صدا راه می اندازد. حمیده حتی برنامه مفصل و پرهزینه ای برای برگزاری جشن عروسی مان چیده است و من که در برابر این همه امر و نهی او، سرکوفت و سرزنش های خانواده ام را نیز باید تحمل کنم کاسه صبرم لبریز شده و از خانه فرار کرده ام.

سعید در پایان گفت: هرکس دنبال هوس برود و برای انتخاب همسر با خانواده اش مشورت نکند، مثل من بدبخت خواهد شد.«حسین سلیمان پور مقدم» مدرس روان شناسی و مشاور خانواده درباره این ماجرا به دو نکته کلیدی اشاره کرد و افزود: آقاپسرها و دخترخانم ها قبل از این که اقدام به ایجاد رابطه عاطفی و یا جنسی کنند، آسیب ها و عواقب آن را نیز مدنظر داشته باشند؛ چون هرچند که این روابط پنهانی به ازدواج ختم شود، اما بنا بر تجربیات کلینیکی و مشاوره ای هیچ کدام از این ازدواج ها و یا روابط پنهانی نتایج خوشایندی به دنبال نداشته است.وی همچنین تاکید کرد، بهتر است عروس خانم و خانواده او نیز در اوایل ازدواج سطح توقعات خود را متناسب با توانایی های آقاداماد و خانواده اش تنظیم و از تجمل گرایی پرهیز کنند در غیر این صورت مانند این ماجرا باید شاهد نتایج تاسف باری باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن