یادداشت روز

جنجال و آخر سکوت

کد خبر : 38095

محمد حسین روشنک/ دبیر ستاد هماهنگی کمیته‌های مردمی پشتیبانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی

متاسفانه عدم تایید کیفیت واکسن ویروس منحوس کرونای «روسی» از یک طرف و مخالفت مقام معظم رهبری با ممنوعیت واردات واکسن از کشورهای دشمن (آمریکا و انگلیس) از سوی دیگر، توسط بعضی از کارشناسان حوزه پزشکی و غیرپزشکی، جنجال ایجاد و مدتی روح و روان مردم زجر کشیده از ویروس کرونا را در ایران اسلامی به بازی گرفته بود.

اکنون نیز مشخص گردید ٩٨ پزشکی که نامه نگاری کردند، دکتر شهریاری و دکتر مینو محرز با صحبت های خود عمدا و یا سهوا، مقابل فرمانده، افسران و سربازان نظام درمانی کشور ایستادند و به جوسازی پرداختند و در مورد واکسن «روسی» سخن غیر کارشناسی و تحقیق نشده گفته‌ و فضاسازی کرده‌اند، سکوت نموده و حاضر نیستند از مردم و مسئولین حوزه درمانی کشور عذرخواهی کنند.

آنان نیز که معمولا دنبال بهانه می‌گردند تا همه تلاش‌‌ها و پیشرفت‌های مدیریت کشور را باطل جلوه داده و ناامیدی در مردم تزریق کنند با وجود اینکه در پی اظهار نظر دکتر مینو محرز و… جنجالِ «وای مردم را کشتید!» راه انداخته بودند، لال شده، قلم‌هایشان شکسته و حاضر نیستند اعتراف کنند که اشتباه کرده‌اند؛ ضمن اینکه منتظر پیدا کردن بهانه‌ای دیگر برای ایجاد فضای ناامیدی مردم هستند.

متاسفانه نظام، بویژه دولت نیز با این تصور که عدم برخورد با اینگونه رفتارها، صبر و تحمل نظام را نشان می‌دهد، اقدامی در جهت برخورد با این افراد که روح و روان مردم را به بازی می‌گیرند انجام نداده و نمی‌دهد.

مردم در تماس با کمیته‌های مردمی پشتیبانی مقابله با کرونای استان خراسان رضوی می‌خواهند تا از مسئولین نظام جمهوری اسلامی به ویژه دولت و مجلس محترم خواسته شود، بمنظور حفظ جان مردم، تمام توان و امکانات کشور را برای تامین واکسن تایید شده از هر گوشه دنیا بکار گیرند و منتظر تولید واکسن داخلی نشوند که اگر به جهت این انتظار حتی یک نفر کشته شود مسئول خواهند بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن