اخبار مهم

نقشه شوم مرد همسایه/ هر روز مرا به داخل خانه اش می برد و مورد آزار و اذیت قرار می دهد!

کد خبر : 38091

قطرات اشک مجال نمی دادند تا زن جوان به راحتی صحبت کند. آشفته بود و در حالی که سرش را بین دو دست گرفته بود گریه می کرد!

به گزارش صبح مشهد به «زهره» که برای پی گیری شکایت خود به کلانتری بانوان مشهد مراجعه کرده بود در گفت وگو با کارشناس اجتماعی پلیس گفت: من کارمند یکی از سازمان ها هستم و ده سال قبل با همکارم که فردی متعهد و خانواده دار است آشنا شدم. او به خواستگاری ام آمد و پس از طی مراسمی باهم ازدواج کردیم و پس از ۳سال صاحب دختری شدیم به اسم «نگار». زن جوان ادامه داد: کار شبانه روزی برای تامین هزینه های زندگی و شاید هم حرص و طمع باعث شد تا من و همسرم بیش از حد، خودمان را درگیر کنیم و از حال و روز فرزند نازنین مان غافل بمانیم. ما «نگار» را هر روز صبح زود به خانه مادرم می بردیم و او تا شب با بچه های هم سن و سال خودش توی کوچه بازی می کرد و در واقع از نعمت پدر و مادر محروم می ماند و شب هم که به دنبالش می رفتیم و به خانه برمی گشتیم همگی مان آن قدر خسته بودیم که پس از خوردن شام به خواب می رفتیم. این داستان هم چنان ادامه داشت تا این که از چند روز قبل متوجه رفتار عجیب فرزندم شدم. «نگار» حال خوبی نداشت و مدام در خواب گریه می کرد. من که نگرانش شده بودم در این باره با مادرم مشورت کردم و او گفت: نگران نباش، بازی و جست و خیز این بچه را خسته کرده است و نیاز به کمی استراحت دارد.

اما با گذشت چند روز و مشاهده افسردگی دخترم، قانع نشدم، او روز به روز حالش بدتر می شد و گوشه گیر و کم حرف تر می شد. زن جوان افزود: دل شوره عجیبی داشتم و به همین خاطر بچه ام را به یک کلینیک مشاوره بردم. با بررسی های به عمل آمده و انجام مشاوره، «نگار» شروع به حرف زدن کرد و گفت: آقای همسایه که نزدیک خانه پدربزرگ زندگی می کند هر روز مرا به داخل خانه اش می برد و مورد آزار و اذیت قرار می دهد!! در این لحظه صدای شکستن شیشه دلتنگی و خردشدن احساسات مادری نگران، آهنگ غم انگیزی به ضجه های «زهره» داده بود. او بی تاب از روی صندلی بلند شد و به داخل راهرو کلانتری رفت تا دخترک معصوم را در آغوش بگیرد. با ابراز تاسف از این ماجرا به راستی چرا باید غفلت کنیم و به این نکات پیش پا افتاده اما مهم ساده انگارانه بنگریم تا یک دختر بچه کوچک مورد سوء استفاده قرار بگیرد و از نظر روحی و روانی آسیب ببیند و چگونه فردی شیطان صفت حاضر می شود این چنین … در پایان به خانواده ها و والدین توصیه می کنیم بیشتر برای فرزندان خود وقت بگذارند و آن ها را برای بازی در کوچه و خیابان رها نکنند! در خور یادآوری است با اعلام شکایت خانواده این دخترک معصوم، متهم پرونده با دستور مراجع قضایی دستگیر شده است و تحقیقات در این باره هم چنان ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ نظرها

  1. واقعا اگر این خبر راست باشه باید اون پست فطرت رو ملا عام ودرشلوعترین جای شهر اعدامش کرد تا دیگران بخودشون احازه چنین بیشرف بازی رو ندن داین پرونده ها باید در اسرع وقت بررسی شود تا اثار مثبتش عیان شود

  2. واقعا تاسف اوره مگه اون بچه چ‌گناهی داره میرفتی با کثافت هایی مث خودت…….?

  3. خدا مرگ همچین والدین بی فکری را بدهد پولدار بشین عقده هاتون خالی شع بعد بچه بیارین

  4. واقعا تعجب کردم با این مرد … چه باید کرد بچه رو گول زده اورا آزار جنسی می‌داده اورا خواهشن اعدام کنید یا حکم سنگینی حداقل اعدام نمیشه حکم سنگین بزارین بقیه از این …. نکنند اون واقعا گرگ صفت اشغال بکشیدو خانوادها خواهش میکنم به فکر بچه هاشون باشن همه چیز پول نیست….

  5. فقط فقط اعدام یا حکم سنگین پدرش در بیاد کثافت اشغال گرگ صفت با بچه اینکارو میکنن خدا بگم نابودشون کنه با بچه آخه اینکار میکنن خانواده هم مقصرن ۱۰۰درصد وقتی پدر ومادر بیخیال هستن همچین چیزی باید بشه مانند فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند فیلمش پس واقعی بود سنگسار کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن