شهری

همزمان با سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به کشور صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی تقاطع شهید حریری توسط شرکت بتن‌وماشین رضوی

کد خبر : 37964

مدیرعامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی از آغاز عملیات اجرایی تقاطع شهید حریری توسط این شرکت همزمان با سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به کشور خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از آستان نیوز، محمود عیدی بیان کرد: با توجه به حضور پر رنگ شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی در اجرای پروژه های شهری در کنار شهرداری و در راستای مسئولیت های اجتماعی و نظر به این که شرکت کارنامه درخشانی در خصوص سرعت و کیفیت در اجرای پروژه های شهری از خود به جای گذاشته، در این پروژه نیز به عنوان مجری طرح معرفی شده است.
وی ادامه داد: کارفرمای این پروژه، شهرداری مشهد و مدت قرارداد نیز ۷ ماه در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی با اشاره به تقاطع زیرگذر امتداد شرقی مصلی با راه آهن مشهد خاطرنشان کرد: پروژه در امتداد شرقی بلوار مصلی در جنوب شرقی مشهد واقع شده است.

وی با اشاره به اقدامات در دستور کار توسط این شرکت در پروژه مذکور گفت: شرکت بتن و ماشین قدس رضوی، اجرای پل تقاطع دیوارهای حایل رمپ ها، عملیات خاکی رمپ ها و رابط ها و همچنین زیرسازی و روسازی آسفالت را بر عهده دارد.
عیدی ادامه داد: همچنین عملیات مربوط به جداول، کانال های روباز و سرپوشیده برای هدایت آب های سطحی و سپتیک نیز صورت خواهد گرفت.
وی افزود: علاوه بر این، عملیات روسازی، نصب علائم ایمنی و راهنمایی، خط‌کشی و سایر موارد راهسازی بر اساس قرارداد انجام خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن