شهری

معاون شهردار مشهد خبر داد

شکستگی بالغ بر ۵۵ درخت در پی وزش شدید باد/ آژیر آتش نشانی مشهد ۱۱۰ بار به صدا درآمد

کد خبر : 37565

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، از شکسته شدن تاج و یا سقوط بالغ بر ۵۵ اصله درخت در سطح مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد و همچنین انجام بیش از ۱۱۰ عملیات آتش نشانی در پی تماس شهروندان به دلیل وزش باد شدید امروز در سطح شهر مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام هواشناسی استان، مبنی بر وزش شدید باد، نیروهای خدمات شهری، فضای سبز و آتش نشانی از ظهر امروز به حالت آماده‌باش درآمده اند و همچنان مشغول خدمت رسانی به شهروندان گرامی هستند.

وی افزود: در همین راستا بیش از ۶۵۰ نفر نیروی پاکبان به همراه ۴۶ دستگاه خاور، ۵ دستگاه جرثقیل، ۴ دستگاه بالابر، ۳۹ اکیپ سطوح شیب‌دار، ۶۰ دستگاه خودروی برف‌روب و ۳۲ دستگاه گریدر به حالت آماده باش در سطح شهر حضور دارند.

یعقوبی ادامه داد: در حوزه فضای سبز نیز حدود ۳۰۰ نیروی کارگری به همراه ۳ دستگاه بالابر، ۸۰ دستگاه خودرو و ۸۰ دستگاه اره موتوری به صورت آماده باش مشغول فعالیت هستند و بر اساس آخرین آمار جمع آوری شده از سطح مناطق، تاکنون بالغ بر ۵۵ اصله درخت در سطح شهر، دچار شکستگی شاخه، تاج و یا سقوط شده اند؛ که بلافاصله با حضور به موقع نیروهای فضای سبز نسبت به رفع خطر و جمع‌آوری آنها اقدام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش نشانی نیز افزود: تا کنون در پی تماس شهروندان با سازمان آتش نشانی، بیش از ۱۱۰ مورد عملیات در سطح شهر، شامل بررسی اسکلت های ساختمانی دارای خطر، بازدید از ساختمان های نا ایمن، بررسی و رفع خطر اجسام معلق و نماهای خطری، سقوط درختان روی دیوار با کابل برق و… صورت گرفته است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن