زندگی

۴ پیشنهاد به خانم‌ها برای پاسخ به سوال «چی بپوشیم؟»

کد خبر : 37258

بیشتر ما خانم‌ها حتی اگر کمدی پر از لباس‌های نو و پوشیده نشده داشته باشیم، یک سوال همیشه ذهن‌مان را برای شرکت در مهمانی‌های زنانه درگیر می‌کند؛ این‌که «چی بپوشیم؟» هرچند در این روزهای کرونایی توصیه می‌شود میزان دیدوبازدیدها به کمترین حالت ممکن برسد اما باز هم گاهی موارد خیلی ضروری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خالی از لطف نیست.

صبح مشهد– در ادامه به شما پیشنهادهایی خواهیم داد تا با خیال راحت و بدون هزینه‌های اضافی، در مهمانی‌ها آراسته حاضر شوید.

نویسنده : مهسا کسنوی | خبرنگار

قدیمی‌ها به روز می‌شوند
یک نکته در دنیای مد وجود دارد و آن تکرار است، یادتان باشد هیچ وقت یک مد از بین نمی‌رود بلکه مدتی از یادها خواهد رفت و دوباره تکرار خواهد شد. اگر سری به کمد مادر یا مادر بزرگ‌تان بزنید، متوجه منظورم خواهید شد. لباسی که مادر بزرگ‌تان در ۱۹ سالگی‌اش پوشیده، آخرین مد امروز است! پس گاهی هم به سراغ کمد مادرها بروید و لباس‌های قدیمی خود را دور نیندازید و بی دلیل خرج اضافه نکنید.

بی‌پروا ترکیب کن
یک اشتباه بزرگ که ما خانم‌ها در پوشیدن لباس داریم این است که اگر یک بلوز و دامن هماهنگ می‌خریم آن را فقط با هم می‌پوشیم. چه اشکالی دارد دامن این یکی را با کتی از لباس دیگر ترکیب کنید؟ با این روش می‌توانید تعداد لباس‌هایتان را به شکل باورنکردنی افزایش دهید و تنوع زیادی در نوع پوشش خود ایجاد کنید.

کفش های پاشنه بلند را دور بریز
از سال های دور خانم‌ها در مهمانی‌های زنانه از کفش‌های پاشنه بلند استفاده می‌‌کردند. پوشیدن کفش پاشنه بلند با همه سختی‌ها‌یش برای خانم‌ها نشانه‌ای از زنانگی بود اما چند وقتی شما دیگر مجبور نیستید در مهمانی‌ها کفش پاشنه بلند بپوشید و می‌توانید با پوشیدن کفش‌های اسپرت همراه با بلوز و دامن برای خودتان ظاهری آراسته داشته باشید که به جسم تان هم لطمه نمی زند .

جسارت داشته باش
مهم‌ترین نکته در نوع پوشش در مهمانی‌های عصرانه، داشتن جسارت است. رنگ‌های لباس تان را به خاطر رنگ پوست تان محدود نکنید و از این که رنگ‌های تند بپوشید نترسید. اگر خودتان فکر می‌کنید لباسی برازنده شماست، قطعا هست. بدون در نظر گرفتن مد و چیزهایی که القا می شودتیپ خاص خودتان را پیدا کنید و با امضای همیشگی خودتان لباس بپوشید و فراموش نکنید بزرگ ترین راز خوش‌پوشی، آراسته بودن، داشتن لبخند و اعتماد به نفس است.

منبع: سلام زندگی- خراسان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن